Hlavní navigace

Večerní nákupy přes Internet rostou

Karel Wolf

Lidé v České republice si pomalu zvykají nakupovat na Internetu mimo pracovní dobu. Alespoň podle statistik sítě e-shopů z rodiny Internet Mall se nakupování po 19. hodině stává čím dál běžnějším. Až třicet procent zakázek je prý realizováno mezi 19. a 22. hodinou. Prodej přes Internet stále dynamicky roste a s novými zákazníky se mění i nákupní chování, říká Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall a dodává, že nákupní špička se pomalu přesouvá z poledních hodin do hodin večerních. V…

Lidé v České republice si pomalu zvykají nakupovat na Internetu mimo pracovní dobu. Alespoň podle statistik sítě e-shopů z rodiny Internet Mall se nakupování po 19. hodině stává čím dál běžnějším. Až třicet procent zakázek je prý realizováno mezi 19. a 22. hodinou. Prodej přes Internet stále dynamicky roste a s novými zákazníky se mění i nákupní chování, říká Marek Liška, ředitel společnosti Internet Mall a dodává, že nákupní špička se pomalu přesouvá z poledních hodin do hodin večerních. V roce 2006 jsme ve večerních hodinách přijali zhruba 10 procent objednávek, dnes je to trojnásobek. Nejvíce se v tuto dobu nakupuje elektronika a Marek Liška z toho usuzuje, že večerní nákupy více preferují muži. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?