Hlavní navigace

Dětští diváci Večerníčku na ČT 2 neubyli, celkem ale klesl o třetinu

8. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
8. 1. 2012

Téměř o třetinu diváků přišel přesunem na druhý program České televize Večerníček. Ačkoli si zachoval téměř stejný počet dětských diváků jako na ČT 1, kde jej veřejnoprávní televize vysílala do 1. ledna, rapidně mu ubylo dospělých diváků. Ti však stále tvoří dvě třetiny jeho publika. Vyplývá to z denních dat sledovanosti programu ČT 2 za první lednový týden, které má server DigiZone.cz k dispozici.

K TÉMATU: Večerníček po přesunu na ČT 2 neklesl, sleduje ho stále stejný počet dětí

Za první tři dny tohoto týdne, tedy od pondělí 2. ledna do středy 4. ledna, sledovalo Večerníčka na ČT 2 v průměru 75 tisíc dětí od čtyř do 14 let, sdělila serveru DigiZone.cz mluvčí ČT Michaela Fričová. To zhruba odpovídá počtu dětí, kteří jej sledovali měsíc před vánočními svátky na programu ČT 1. Jenže celkový počet diváků Večerníčka, tedy i s dospělými, se na ČT 2 propadl. Na Jedničce míval necelých 300 tisíc diváků (dětí i dospělých), na Dvojce jich má 200 tisíc.

UX DAy - tip 2

Jak zjistil DigiZone.cz, počet dospělých diváků Večerníčka za první tři dny tohoto týdne (tedy za období, pro které ČT tomuto webu oficiálně odpověděla, jaká je sledovanost Večerníčka po přesunu na Dvojku, ale jen pro diváckou skupinu 4 až 14 let) klesl na průměrných 139 tisíc. To je téměř o 100 tisíc méně, než dosahovala tradiční pohádka na programu ČT 1. Večerníček na Dvojce oslovil od 2. do 4. ledna v průměru 3,95 procenta dospělého publika, což odpovídá průměru až mírnému nadprůměru celého programu.

I tak je Večerníček nejsledovanějším pořadem ČT 2 u dospělého publika mimo prime time a některé dny je dokonce druhým nejsledovanějším pořadem Dvojky vůbec.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).