Hlavní navigace

Názory k článku Vero chce nahradit Instagram. Má ale temnou minulost a všechno už tu jednou bylo

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 3. 2018 9:22

    Martin P.

    Mě se furt líbí jak to, že na G+ nejsou puberťáci , vymaštěné bydlenky, hnědé košile v krizi středního věku a důchodci někdo rovná k tomu, že G+ je mrtvé.

  • 8. 3. 2018 12:20

    Niemand (neregistrovaný) ---.113.245.218.static.b2b.upcbusiness.cz

    Po tomto výčtu mě napadá otázka, kdo tam tedy je? Jak byste charakterizoval skupiny uživatelů g+? A taky ještě kde jste se setkal s názorem, že právě kvůli absenci vámi zmíněných skupin někteří považují g+ za mrtvé?

    Já považuji g+ za polomrtvé z jiných důvodů než uvádíte. Je to především proto, že google chtěl g+ nacpat každému, kdo se nechá a chtěl to udělat silou. Pamatujete si období, kdy google propagoval g+ na každém kroku? Jak bylo nutné mít g+, aby člověk vůbec mohl hodnotit a komentovat aplikace v google play? Jak zrušil samostatné účty na youtube a nahradil je účtem g+? Těmito a dalšími kroky se googlu povedlo sehnat do houfu velké stádo, které si ale uvědomovalo, že tam jsou tak trošku z donucení a používali ten účet pro účely, se kterými byla existence účtu svázaná a na nějaké sociální experimentování často neměli náladu. Mimochodem, dnes už účet g+ pro google play ani youtube nepotřebujete a je to proto, že si google uvědomil výsledky svého konání. To znamená mimo jiné i to, že lidé, kteří g+ používali pro jiné účely než pro jaké se používá sociální síť, se většinou na g+ "vybodli" a tak také g+ získala pověst sítě duchů. Tu pověst nezískala pro absenci skupin které jste vyjmenoval, ale proto, že tam nemalá část uživatelů byla "nedobrovolně" a proto, že g+ používali z jiných důvodů než se používá například facebook.

  • 9. 3. 2018 18:57

    PetrK (neregistrovaný) 105.165.4.---

    Ten graf je zajimavy, pokud pominu, ze neni napsano, co je to za graf, ani nema oznacene osy, takze nezname meritko. A pokud budu predpokladat, ze to je graf zminek na socialnich sitich o Vero, tak je to krasna ukazka jak funguje kvalitni marketing.

    Prvni hrbolky jsou cilena reklama (reklamou osloveni uzivatele), nasleduje viralni sireni, zjisteni, ze je to b*bost a odmitnuti s hastagem #deletevero, potom je prvni vlna Streisand effectu. Zjisteni, ze je to b*bost lidi z prvni vlny, zminky medii, nasledovane druhou vlnou Streisand effectu a postupna smrt behem ktere lide z druhe vlny zjistuji, ze je to b*bost.