Vyplývá to z průzkumu, který napříč platformami provedla společnost Mediaresearch. Zatímco na Internetu sledováním olympijského zpravodajství a živého online vysílání strávil každý Čech za 17 olympijských dní v průměru více než hodinu, mnohem větší čas věnoval sledováním televize, a to více než 16 hodin. Celková sledovanost televizního vysílání v domácnostech během ZOH 2014 stoupla o 10 %.
Nejvíce se olympiádě v Soči lidé věnovali doma (především na TV) a v práci (zpravodajské weby a internetové vysílání na počítači, rádio).
Tři čtvrtiny sledovanosti dění olympijských her z médií (převážně z televize, internetu, tisku a rozhlasu) se odehrávalo z pohodlí domova, více než desetina pak v práci, anebo ve škole a 5% podíl měla konzumace olympijského obsahu na cestách.
Olympijská klání bylo možné sledovat na mobilech či tabletech i prostřednictvím mnohých aplikací. Některou z nich si stáhla více než pětina uživatelů těchto chytrých zařízení s připojením na internet. Dalších bezmála 60 % z nich uvedlo, že o existenci těchto aplikací věděli, ale do svého zařízení si ji nestáhli.