Vzájemný souboj pořadů Farma a VIP Prostřeno! ve čtvrtek večer dopadnul ve prospěch Primy family, která tak potvrdila i středeční výsledky tohoto duelu a udržela si u VIP Prostřena víc než milion dospělých diváků. Pořad od 20 hodin sledovalo konkrétně 1,004 milionu dospělých diváků, což představovalo podíl na publiku ve výši 29,43 procenta. Farmu od 20:20 na Nově vidělo v průměru 960 tisíc dospělých diváků s podílem 27,31 procenta. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz.
K TÉMATU: VIP Prostřeno! mělo ve středu 1,052 milionu diváků. Farma za ním zaostala o více než sto tisíc lidí
Velmi vyrovnané byly celodenní podíly Novy a Primy family na dospělém publiku. Těsně vyhrála Nova, která dosáhla hodnoty 22,91 procenta. Prima family vykázala podíl 22,18 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin byl přeci jenom rozdíl mezi oběma televizemi trochu větší, ale ne příliš: Nova dosáhla hodnoty 26,22 procenta a Prima family 24,08 procenta. U mladších diváků od 15 do 54 let ale jasně vedla Nova a v této kategorii večer Farma získala prvenství.
ČTĚTE TAKÉ: Farma v úterý opět nejsledovanější, rozdíl s VIP Prostřeno! byl ale minimální
Nadprůměrné sledovanosti dosáhla ve večerních časech televize Barrandov. Romantický film Inga Lindström: Tajemný náhrdelník vidělo od 20 hodin v průměru 250 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 7,37 procenta a hned následující seriál Velkolepé století II měl bez jednoho tisíce rovných 200 tisíc diváků s podílem 7,98 procenta. Za prime time tak Barrandov dosáhnul nadprůměrného podílu na dospělém publiku (6,19 procenta), za celý den ale zůstal pod pěti procenty (4,70 procenta).
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 16,01 | 3,50 | 3,17 | 6,56 | 22,91 | 4,02 | 22,18 | 3,55 | 1,92 | 4,70 | 2,33 | 9,15 |
D15–54 | 13,74 | 3,21 | 3,14 | 4,24 | 27,05 | 4,51 | 18,16 | 5,68 | 2,29 | 3,83 | 3,52 | 10,60 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch
Přenosy Samsung Diamantové ligy a zápasu fotbalového Liberce s Dnětropetrovskem v Evropské lize UEFA zvedly zájem o sportovní kanál ČT 4. Fotbal sledovalo od 18:50 v průměru 111 tisíc dospělých diváků (podíl 4 procenta), Diamantovou ligu od 21 hodin pak 176 tisíc diváků s podílem 6,12 procenta. Čtyřka tak v hlavním vysílacím čase dosáhla průměrného podílu 5,02 procenta a nebýt úspěchu TV Barrandov, stala by se čtvrtou nejsledovanější televizí v prime time.
Z pohledu tří největších televizních skupin ve čtvrtek vyhrála u dospělého publika Česká televize, která dosáhla souhrnného podílu 29,24 procenta, následovaná Primou Group s 27,65 procenty a Novou Group s 26,93 procenty. U divácké skupiny 15 až 54 let byla první skupina Nova (31,56 procenta), druhá Prima Group (26,13 procenta) a třetí Česká televize (24,33 procenta).