Vlastní YouTube kanál nazvaný ČPTV spustilaČeská pošta. Jednotlivá videa doprovází zpěvák Julián Záhorovský, známý z talentové televizní soutěže Česko hledá Superstar. Aktuálně Záhorovský pracuje pro Českou poštu na pozici specialisty pro sociální sítě. Na záběrech vystupuje se žlutou parukou a zrcadlovými slunečními brýlemi. Státní podnik si od této aktivity slibuje možnost komunikace se zákazníky vtipnou a odlehčenou formou, kterou jim chce poskytovat potřebné rady a tipy.
Ve včera zveřejněném videu vystupuje i generální ředitel Martin Elkán. Po devíti hodinách od jeho zveřejnění vidělo spot necelá tisícovka zájemců. Nejstarší video na kanále České pošty, spot nazvaný Velká balíková revoluce z května roku 2012, vykazuje necelých šest tisíc zhlédnutí. Specialista komunikace Ivo Vysoudil uvedl pro server Aktuálně.cz, že internetová videa pod značkou ČPTV si pošta vytvářívlastními silami. Nestojí to tedy nic, je to interní záležitost,
vysvětlil Vysoudil v citovaném článku.