Vodafone od základu přepracoval zákazníky často kritizovanou službu, pomocí níž si mohou sami přes internet nastavovat parametry svého telefonního tarifu. Přechod na novou verzi začne dnes v šest hodin večer a operátor varuje před možností technických problémů:
“V souvislosti se spuštěním nové Samoobsluhy a rozšířením portfolia datových tarifů odstaví Vodafone na část víkendu své samoobslužné systémy. Dočasné omezení funkce se bude od pátku 24. 2. od 18:00 týkat Internetové, Mobilní, SMS i Hlasové samoobsluhy. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Plně funkční zůstane i e-Shop a Vodafone park. (…) Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu přes bankomaty nebo dobíjecí terminály Sazka,” informuje mluvčí firmy Jana Háková.
Nová Internetová samoobsluha bude podle ní rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.
„Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou,“ řekl Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.
Zdroj: Tisková zpráva