Hlavní navigace

Vodafone dnes spouští novou internetovou samoobsluhu

Redakce

Vodafone od základu přepracoval zákazníky často kritizovanou službu, pomocí níž si mohou sami přes internet nastavovat parametry svého telefonního tarifu. Přechod na novou verzi začne dnes v šest hodin večer a operátor varuje před možností technických problémů: “V souvislosti se spuštěním nové Samoobsluhy a rozšířením portfolia datových tarifů odstaví Vodafone na část víkendu své samoobslužné systémy. Dočasné omezení funkce se bude od pátku 24. 2. od 18:00 týkat Internetové, Mobilní, SMS i…

Vodafone od základu přepracoval zákazníky často kritizovanou službu, pomocí níž si mohou sami přes internet nastavovat parametry svého telefonního tarifu. Přechod na novou verzi začne dnes v šest hodin večer a operátor varuje před možností technických problémů:

“V souvislosti se spuštěním nové Samoobsluhy a rozšířením portfolia datových tarifů odstaví Vodafone na část víkendu své samoobslužné systémy. Dočasné omezení funkce se bude od pátku 24. 2. od 18:00 týkat Internetové, Mobilní, SMS i Hlasové samoobsluhy. Na běžný provoz sítě, tj. na hlasové, textové a datové služby nebude mít aktualizace žádný vliv. Plně funkční zůstane i e-Shop a Vodafone park. (…) Zákazníkům s aktivními předplacenými kartami doporučujeme dobíjet během víkendu přes bankomaty nebo dobíjecí terminály Sazka,” informuje mluvčí firmy Jana Háková.

Nová Internetová samoobsluha bude podle ní rychlejší, stabilnější a bude poskytovat podrobnější a přehlednější údaje o zákaznickém účtu.

KL17_hlasovani

„Soustředili jsme se zejména na často využívané funkce jako jsou Chytrý přehled, Vyúčtování, a Výdaje pod kontrolou,“ řekl Peter Baláž, manažer on-line péče o zákazníky Vodafonu.

Zdroj: Tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?