Hlavní navigace

Vodafone OneNet má po dvou letech téměř 600 firemních zákazníků

16. 12. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vodafone oznámil, že dva roky od příchodu konvergované služby OneNet pro firemní klientelu má již téměř šest stovek zákazníků z řad velkých firem. Připomeňme, že jde o balíček zahrnující pevné i mobilní hlasové služby a připojení k Internetu. Za dva roky se nám díky komplexnímu ICT řešení Vodafone OneNet podařilo vybudovat pozici silného hráče v segmentu firemních zákazníků. Jen v posledním roce počet firem, využívajících OneNet, vzrostl trojnásobně, hlásí Pavel Hlavinka, viceprezident pro…

Vodafone oznámil, že dva roky od příchodu konvergované služby OneNet pro firemní klientelu má již téměř šest stovek zákazníků z řad velkých firem. Připomeňme, že jde o balíček zahrnující pevné i mobilní hlasové služby a připojení k Internetu. Za dva roky se nám díky komplexnímu ICT řešení Vodafone OneNet podařilo vybudovat pozici silného hráče v segmentu firemních zákazníků. Jen v posledním roce počet firem, využívajících OneNet, vzrostl trojnásobně, hlásí Pavel Hlavinka, viceprezident pro firemní zákazníky Vodafonu.

Jelikož se prý řešení Vodafone OneNet osvědčilo, bude pod stejnou hlavičkou celá nadnárodní skupina Vodafone nabízet všechny své konvergované nabídky pro podnikatele a firmy. V segmentu firemních zákazníků Vodafone eviduje více než 540 tisíc SIM karet a provozuje přes patnáct tisíc fixních datových a hlasových přípojek. Jak služba Vodafone OneNet v roce 2007 přicházela na trh si můžete přečíst v našem tehdejším článku Konvergovaný Vodafone OneNet. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).