VF opět po dlouhé době sklidil výsledek českého "specifického trhu". Jestli si myslí, že někoho dojme, tak mne teda určitě ne. Zákazníci všech operátorů bez výjimky tyto výsledky sklízejí již nějakých 15 let; VF jsem opustil kvůli kolosální stále se zhoršující neschopnosti a naprosto příšernému jednání s dlouholetými zákazníky.
také bych uvítal, kdyby na trhu byl operátor, který jedná férově.
O2 - poplatek za zřízení internetové linky + smlouva na dobu určitou na adrese, kde xdsl není ač ho avizovali + průtahy s instalací, že jsem prošvihl ochranou dvoutýdenní dobu + výhružky výmáhání místo anulování smlouvy. Vánoce 2015
T-mobile - ústní slib na infolince, že špatně vyúčtovanou fakturu nemusíme platit a pošlou opravenou + ujištění, že příště již příjde podle objednaných služeb. Ani jedno se nestalo a faktury na nesmyslné a nedodané služby chtěli vymáhat. Firemní tarif, jaro 2015
Vodafone - opakované zapínání zpoplatněních služeb a ignorování reklamací vyúčtování. Léto 2015.
Mně to je jedno, vyměníme si pár dopisů a vždy se to nějak urovná, ale proč se všichni chovají tak dominantně? Klidně bych utekl někam, kde nemusím každý rok řešit nějaké procesní chyby, ale kam? :)
Tak nikde není na růžích ustláno, ale u Vodafonu to naprosto přesáhlo tolerovatelné meze.
My vf mame a nemohu si na nic stezovat. Sluzba funguje, jak ma. Nicmene jako alternativu vidim predplacenou kartu, klidne slovenskou.
Vf dlouhodobe bojuje proti cetinu ve veci sdileni mobilni site s tm, ktera umoznuje tm a o2 dosahnout na mnohem nizsi naklady na vystavbu a provoz mobilniich siti.
TM - pozadavek 400Kc za novou/nahradni sim
VF - posle obalku se 100sim (gratis pochopitelne) a bezne do minuty je aktivuje s novym/pripadne prevedenym cislem.
O2 - behem 2 let neprisla ani jedna jedina faktura spravne, bezne fakturuje hovor k sim, ktera umi pouze data.
Netvrdim ze je to nejaky zazrak, ale z tech 3 zdaleka nejlepsi varianta. Ve vsech pripadech jde o firemni smlouvy. O2 jako bonus naprosto nedokaze konkurovat ani cenovou nabidkou.
U O2 jsou vůbec komici:
Přítelkyně měla od Internethome 30 Mbit (pravděpodobně Wi-Fi) za 349 Kč a přišel jí od O2 dopis že jí převedou v rámci zkvalitňování služeb na O2 AžDSL 20 Mbit za 399 Kč.
Naštěstí je v lokalitě pokryté UPC, takže mě to spíš rozesmálo než naštvalo.
Směšná kalkulačka Vodafone:
http://www.vodafone.cz/datova-kalkulacka/
Tezko se pridat, kdyz ti dva VF nechteji. Logicky, nebyl by zadny diferenciator. Pro uzivatele by se nic nezmenilo, nedelejme si iluze. Alespon ted, kdyz cestujeme s rodinou a kazdy mame jinou sit, muzeme vyuziva LTE temer vsude - tam kde neni TM s O2, tam je VF a naopak.
Znáte úsloví? Nakopnutá svině vždycky kvičí. Po mě chce Vodafone za minutu volání 6,5 Kč a to jsem u něj 13 let. Vodafon má přeci možnost být králem vzduchu, když nemůže být králem kabelů. Spoustu ISP je založeno, aby dostali internet za rozumnou cenu k lidem a jak je je vidět nevymřeli, stále mají co nabídnout.