Seznam.cz sestavil žebříček politických stran podle toho, jak četně byly lidmi vyhledávány na Seznamu, a to v období od prvního září do včerejška, kdy zveřejnil výsledky.
Nejhledanější byla v uvedeném období „TOP 09“, a to nejvíce koncem září, kdy strana nasadila billboardy s Karlem Schwarzenbergem coby agentem 009.
Druhá ANO 2011 byla nejhledanější sedmého září, kdy zvolili Andreje Babiše do čela pražské kandidátky.
ČSSD vychází v četnosti hledání až třetí; Seznam k ní žádnou špičku neuvádí.
Sestavil ještě žebříček nejhledanějších kandidátů, roztříděný podle krajů, ve kterých kandidují:
Uvažme, že zájem uživatelů Seznamu o vyhledání jednotlivých stran a kandidátů je pro úspěch ve volbách podmínkou nutnou, nikoli postačující. Uvedená procenta mají tedy daleko k preferencím, ale zájem pod pět procent nebo jen kolem pěti procent nevěští pro dotyčnou stranu příznivé vyhlídky.