Hlavní navigace

Vydavatel časopisů Týden a Instinkt prodává on-line reklamu přes Impression Media

23. 12. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vydavatel časopisů Týden a Instinkt si vybral mediální agenturu, která bude prodávat inzertní prostor na serverech Týden.cz, Instinkt-online.cz, PCtuning.cz a Profit.cz. Od Nového roku začne všechny tituly exkluzivně zastupovat reklamní síť Impression Media.  „Přírůstkem v portfoliu jsme si nejen upevnili pozici na českém internetu (předpokládaný nárůst je o více jak 300 000 RU), ale především získali mediální prostor oslovující vysoce bonitní cílové skupiny,“ uvádí Impression Media v tiskové…

Vydavatel časopisů Týden a Instinkt si vybral mediální agenturu, která bude prodávat inzertní prostor na serverech Týden.cz, Instinkt-online.cz, PCtuning.cz a Profit.cz. Od Nového roku začne všechny tituly exkluzivně zastupovat reklamní síť Impression Media. 

„Přírůstkem v portfoliu jsme si nejen upevnili pozici na českém internetu (předpokládaný nárůst je o více jak 300 000 RU), ale především získali mediální prostor oslovující vysoce bonitní cílové skupiny,“ uvádí Impression Media v tiskové zprávě.

Časopisy Týden a Instinkt i s jejich weby koupil na podzim od realitního magnáta Sebastiana Pawlowského majitel vlivné mediální agentury Médea Jaromír Soukup. Společně s podnikatelským týdeníkem Profit a tituly Popcorn a Top Dívky je potom začlenil do vydavatelství Empresa Media.

WT100

Vlajkovou lodí jeho on-line aktivit je zpravodajský web Týden.cz, který měl podle říjnového měření Netmonitoru 529 tisíc reálných uživatelů. Přes 180 tisíc z nich přilákal web počítačových nadšenců PCTuning.cz, který vydavatel koupil od jeho zakladatele a v roce 2008 začlenil pod hlavičku Týdne. Jeho návštěvnost se tím opticky téměř zdvojnásobila.

Zdroj: Tisková zpráva

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).