Hlavní navigace

Vydavatel časopisu Xstream se distancoval od projektu Stream TV

18. 1. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

18. 1. 2007

Internetová televize Stream, jejíž beta verzi lze od 21. prosince 2006 sledovat na adrese www.stream.cz, nedá spát vydavateli časopisu Xstream, společnosti X Zone Media. Vzhledem k tomu, že magazín používá podobnou internetovou adresu www.xstream.cz, obává se záměny obou médií a negativních reakcí svých čtenářů i inzerentů.

Společnost X Zone Media považuje obsah internetových stránek www.stream.cz za konfliktní a kontroverzní, proto nechce být s jejím obsahem jakýmkoliv způsobem spojována a zásadně se od něj distancuje, napsal jednatel firmy a šéfredaktor časopisu Robin Čumpelík do redakce týdeníku Reflex, v němž vyšla reportáž o projektu Stream TV.

X Zone Media je podle Čumpelíka připravena bránit se spojování s internetovou televizí Stream „všemi dostupnými legálními prostředky, soudní i mimosoudní cestou, aby tak zamezila porušování, ohrožování a zasahování do svých práv a oprávněných zájmů“.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.