Hlavní navigace

Vyhledavače přivádějí zákazníky k nákupům

13. 3. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

V prosinci přivedl 41 procent zákazníků do online obchodů vyhledavač – přesně k tomu závěru dospěla ve své zprávě americká reklamní síť DoubleClick. Obchodníci, kteří podcenili optimalizaci pro vyhledavače, se mohou soustředit na telepatii. Podle téže zprávy totiž 28 procent kupujících adresa obchodu prostě napadla. (eMarketer)

V prosinci přivedl 41 procent zákazníků do online obchodů vyhledavač – přesně k tomu závěru dospěla ve své zprávě americká reklamní síť DoubleClick. Obchodníci, kteří podcenili optimalizaci pro vyhledavače, se mohou soustředit na telepatii. Podle téže zprávy totiž 28 procent kupujících adresa obchodu prostě napadla. (eMarketer)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).