Vyhledavače přivádějí zákazníky k nákupům

13. 3. 2003
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
V prosinci přivedl 41 procent zákazníků do online obchodů vyhledavač – přesně k tomu závěru dospěla ve své zprávě americká reklamní síť DoubleClick. Obchodníci, kteří podcenili optimalizaci pro vyhledavače, se mohou soustředit na telepatii. Podle téže zprávy totiž 28 procent kupujících adresa obchodu prostě napadla. (eMarketer)

V prosinci přivedl 41 procent zákazníků do online obchodů vyhledavač – přesně k tomu závěru dospěla ve své zprávě americká reklamní síť DoubleClick. Obchodníci, kteří podcenili optimalizaci pro vyhledavače, se mohou soustředit na telepatii. Podle téže zprávy totiž 28 procent kupujících adresa obchodu prostě napadla. (eMarketer)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).