Hlavní navigace

Vylomeniny odstartovaly na Primě family průměrně: 507 tisíc diváků

5. 3. 2013
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Nejsledovanějším pořadem u dospělého publika se staly Cesty domů, které překročily milionovou hranici, mladé oslovily nejvíce seriály Gympl a Helena.

Komediální výherní show s netradiční zábavou a překvapivou improvizací, jak sama Prima family nový pořad Vylomeniny označuje, včera při svém startu zaujala 507 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku (share) 17,21 %. V porovnání s ostatními pořady televize se tak dá říci, že nový formát odstartoval průměrně. Vysokou sledovanost si udržely Cesty domů. Po 20. hodině je viděl 1,065 milionu diváků (share) 25,2 %. Šlo zároveň o nejsledovanější pořad v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, u diváků starších 15 let. Celodenní podíl televize byl 19,41 %.

MINULÝ TÝDEN: V pondělí večer nejsledovanější u dospělých Cesty domů, Gympl bodoval u mladých

Mladé diváky láká v pondělí k obrazovkám více tradičně seriál Gympl s (r)učením omezeným na TV Nova. Včera si ho nenechalo ujít 551 tisíc diváků ve věku od 15 do 54 let (share 26,31 %). V podílu na publiku dopadl ještě lépe sitcom Helena – 511 tisíc diváků (share 31,06 %). U dospělých diváků si vedly pořady následovně – první jich měl 888 tisíc (share 20,85 %), druhý 825 tisíc (share 25,03 %). Nova se stala po celý den nejsledovanější v obou cílových skupinách. V první měla podíl na publiku 24,37 %, u mladého publika 28 %.

VÍKENDOVÁ DATA: Nevinné lži opět nad SuperStar, ještě si polepšily. Polívka na Primě family průměrný

Panoptikum Města pražského včera oslovilo na Jedničce 672 tisíc diváků (share 15,62 %), Rub a líc na tom byl o něco hůře – 423 tisíc diváků (share 10,56 %). Celodenní podíl kanálu ČT 1 u dospělého publika byl 14,17 %. V prime timu se dařilo tradičně i Třiceti případům majora Zemana na TV Barrandov. Ty se drží stále nad 300 tisíci diváky. Včera jich bylo konkrétně 336 tisíc (share 7,87 %). Díky společenskému magazínu Exkluziv! ovšem sledovanost padla na pouhých 86 tisíc diváků (share 2,65 %). V celodenním share TV Barrandov oslovila 3,85 % publika.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Telka už je v peoplemetrech, za první dny oslovila okolo 1 % dospělého publika

Na svých číslech zůstaly dokumenty na Dvojce. Oba překročily pětiprocentní podíl na publiku. Goebbelsův pokus oslovil 222 tisíc diváků (share 5,18 %) a Technické divy světa 262 tisíc diváků (share 6,63 %). Naopak Primě Zoom se s žádným dokumentem včera nepodařilo překročit stotisícovou hranici. Nejsledovanější byl Hurikán Katrina, který oslovil po 21. hodině 86 tisíc diváků (share 2,19 %). Při porovnání celodenního podílu obou programů u dospělého publika vychází vítězně ČT 2 s 4,27 %, Prima Zoom oslovila 2,44 % a stala se třetím nejsledovanějším kanálem FTV Prima.

ČTĚTE TAKÉ: Prima si v průzkumu zjišťuje názory diváků na Karla Voříška. Angažuje ho?

Nejsledovanějším pořadem na ČT 24 včera nebyly tradičně Události v regionech, ale hlavní zpravodajská relace Události. Oslovila 186 tisíc diváků (share 4,81 %). Na ČT Sport nejvíce bodoval fotbalový duel Slovácka s Duklou Praha, který si pustilo 130 tisíc diváků (share 5,5 %). A jak na tom byly sesterské kanály komerčních stanic? Vojín Benjaminová oslovila na Nově Cinema 214 tisíc dospělých diváků (share 5,37 %). 109 tisíc z nich bylo ve věku od 15 do 54 let (share 5,55 %). Sledovanost dalších kanálů Nova Group skončila pod 100 tisíci diváky.

NAPSALI JSME: Farmář poběží až po půl desáté, Prima family před něho nasadí Zrcadlo tvého života

MMF24

Do kompletního výčtu ještě zbývá přehled sledovanosti stanic společnosti FTV Prima. Nejúspěšnějším pořadem na Primě Cool byla Teorie velkého třesku, kterou si pustilo 219 tisíc diváků (share 5,62 %), na Primě love bodoval nejvíce původní kulinářský formát a jarní novinka Božské dorty od Markéty, kterou si pustilo 149 tisíc diváků (share 3,42 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 4. března 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,17 14,11 10,18 10,74
ČT 2 4,27 4,66 4,66 4,49
ČT Sport 2,67 1,80 3,21 2,48
ČT 24 5,23 3,84 2,74 1,81
Nova 24,37 28,88 28,00 32,44
Nova Cinema 4,90 4,68 5,47 4,64
Fanda 1,11 1,41 1,40 1,87
Smíchov 0,82 0,72 1,41 1,23
Telka 0,66 0,56 0,74 0,62
Prima family 19,41 20,55 15,69 16,65
Prima Cool 3,19 3,54 5,56 6,21
Prima love 2,15 1,89 2,69 2,50
Prima Zoom 2,44 1,75 2,96 2,03
TV Barrandov 3,85 4,04 3,93 5,06
Atmedia 1,69 1,05 2,54 1,23
ostatní TV 9,07 6,51 8,82 6,00
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 4. března 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 26,34 24,41 20,79 19,53
Nova Group 31,86 36.26 37,01 40,79
Prima Group 27,19 27,73 26,90 27,39

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).