Slovenská televize Joj zveřejnila výsledky sledovanosti za první týden druhé řady reality show VyVolení, která odstartovala v pondělí 9. ledna. Podle mluvčího stanice Ľudovíta Tótha je divácká přízeň vyšší než u loňské první řady VyVolených i přes to, že je televize vysílá v méně atraktivních časech. V týdenním čtyřiadvacetihodinovém podílu na trhu dosáhla televize Joj od 9. do 15. ledna hodnotu 17,6 procenta. V týdenním průměru hlavního vysílacího času od 19:00 do 22:00 získala Joj 18,2 procenta,
upozornil Tóth.
Na rozdíl od první řady nemají VyVolení 2 pokaždé prostor v nejatraktivnějím vysílacím čase od 20 hodin. Daří se jim ale lépe než prvním sedmi dílům v roce 2005. Průměrná sledovanost prvních sedmi dnů VyVolených 2 dosáhla 8,1 procenta, zatímco u první řady to bylo 7,1 procenta a jejich podíl na trhu minulý týden dosáhl 19,6 procenta, zatímco loni to bylo 17,7 procenta,
uvedl mluvčí televize Joj. V průměru si každý den naladilo VyVolené 2 téměř 400 tisíc diváků starších dvanácti let, což by v přepočtu na český trh znamenalo zhruba 800 tisíc lidí.
Druhou řadu VyVolených se chystá od 18. února do vysílání nasadit také televize Prima. Její generální ředitel Martin Dvořák si od brzkého uvedení od finále první řady slibuje, že televize překoná rekordy z podzimu loňského roku. V zahraničí byla vždycky druhá řada VyVolených sledovanější než první,
opakoval Dvořák pro média. To je pravda; druhou řadu VyVolených ale zatím odvysílala pouze maďarská televize TV2, takže srovnání není příliš relevantní.
Oficiální tisková zpráva televize Joj: VyVolení 2 sú po prvom týždni úspešnejší ako ich prvá séria