Wall Street Journal v mobilu bude napříště za dva dolary na týden

17. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Když před měsícem přišel mediální magnát Rupert Murdoch s prohlášením, že hodlá v průběhu roku převést některé své zpravodajské servery na placený model, vyvolalo to mezi čtenáři, ale i mediálními odborníky vzrušené diskuse. Někteří odsuzují zpoplatnění obsahu předem k nezdaru, jiní naopak tvrdí, že pokud se News Corp. opravdu odhodlá aplikovat na Internetu placený model, který známe z tištěných médií, strhne s sebou další velké mediální domy. O možných scénářích jsme už na Lupě psali.

Když před měsícem přišel mediální magnát Rupert Murdoch s prohlášením, že hodlá v průběhu roku převést některé své zpravodajské servery na placený model, vyvolalo to mezi čtenáři, ale i mediálními odborníky vzrušené diskuse. Někteří odsuzují zpoplatnění obsahu předem k nezdaru, jiní naopak tvrdí, že pokud se News Corp. opravdu odhodlá aplikovat na Internetu placený model, který známe z tištěných médií, strhne s sebou další velké mediální domy. O možných scénářích jsme už na Lupě psali.

Prvním opatrným krůčkem se zdá být Murdochovo oznámení na konferenci Goldman Sachs v New York, že hodlá v horizontu jednoho až dvou měsíců zpoplatnit přístup na The Wall Street Journal prostřednictvím mobilního telefonu. Předplatitelé tištěné verze zaplatí za přístup z mobilu jeden dolar, ostatní dva dolary týdně.(USA Today)

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).