Skoro padesát prezentací ohledně vývoje, zahraničních zkušeností nebo o podnikatelských zkušenostech. Třináctý ročník začne v žižkovském hotelu Olšanka už tento pátek.
Na konferenci vystoupí představitelé vlajkových lodí tuzemského a slovenského herního vývoje. "Václav Blín a Adolf Lachman z Amanita Design povyprávějí něco o animacích v Samorostu 3, Marek Rabas nabídne průřez tvorbou Madfinger Games, o fenoménu early access více prozradí Viktor Kostik z Bohemia Interactive, o umělé inteligenci ve Space Engineers promluví Marek Rosa z Keen Software House.
Chybět nebude ani Daniel Vávra z Warhorse se svou “legendární” přednáškovou sérií o praktickém game designu," tvrdí Martin Bach z pořádajícího sdružení České hry.
Zatímco pátek je spíš byznysový, sobota je ve třech sálech věnována už praktičtějším věcem jako je třeba vektorová grafika v Unity nebo aplikace obecné AI ve Space Engineers.