Program konference WebTop100 se bude obsahově dotýkat témat, která nejčastěji rezonují dnešním trhem. Hovořit o nich budou společnosti, které mají opravdu co říct. Pojďme si tedy představit ty nejzajímavější z nich.
Atribuční modely a měření efektivity kampaní
Andrey Sukhovoy je toho názoru, že last-click atribuce to má už za sebou. Podělí se proto s vámi o zcela nový pohled na věc, který hodnotu objednávky rozděluje mezi zdroje na základě mikrokonverzí a transakcí pomáhajících zákazníky posouvat napříč nákupní cestou. Jakým směrem se bude moderní analytika podle vedoucího oddělení analytiky v OWOX ubírat?
Obsahový marketing
Pod pokličku obsahové strategie Hypoteční banky vás nechá nahlédnout její marketingová ředitelka Kateřina Krásová. Prozradí vám, proč pomocí obsahového marketingu cílí na potenciální klienty mnohem dříve, než vůbec začnou o hypotéce přemýšlet. Jak to dělají a co se při tom naučili?
Mobilní aplikace jako byznys nástroj
Stejně jako další B2B zaměřené společnosti se i Jablotron potýkal s tím, že se nedokáže dostat přímo ke konečnému spotřebiteli. Díky byznys konceptu spočívajícím v mobilní aplikaci využívající IoT ovšem získal nejsilnější marketingový nástroj pro komunikaci s desítkami tisíc koncových zákazníků. Tento inspirativní příběh vám bude vyprávět David Beneš, výkonný ředitel společnosti.
Vstup na zahraniční trhy pomocí online marketingu
Export je dnes díky internetu mnohem snazší než kdykoli dřív. O strategiích i možných bariérách vstupu na zahraniční trhy, včetně toho, co vám kde neodpustí, se s vámi podělí Jan Poštulka, Export Industry Manager pro ČR a SR v Google.
Na konferenci zazní také 6 případových studií o těch nejlepších projektech z letošní soutěže WebTop100, které nikde jinde neuvidíte. Navíc se můžete kromě dvou hlavních sálů těšit i na Expo digitálních agentur a online nástrojů.
Proč se tedy nepřijít 15. listopadu inspirovat tím nejlepším z digitálního marketingu pro byznys a odhalit tak příležitosti pro ten vlastní. Veškeré potřebné informace, včetně programu, profilů přednášejících i registračního formuláře, najdete na webu konference.
Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Trask solutions. Partnerem akce je OWOX. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou Audioteka.cz, ChargeBox a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně akci zajišťuje Internet Info.