Za velký úspěch nemůže start pěvecké soutěže X Factor považovat kromě televize Prima ani její slovenská kolegyně TV Joj. U našich východních sousedů udělala sice „federální“ verze zábavné show lepší čísla než v České republice, přesto ale odstartovala pod očekáváním. Upozornil na to server Omédiách.com, za nímž stojí tamní mediální novinářka Miroslava Kernová. Jak Kernová upozorňuje už v úvodu svého textu, TV Joj tak nepomohla ani velká promo kampaň, která uvedení X Factoru na slovenská obrazovky doprovázela.
K TÉMATU: X Factor na Primě na poprvé propadl, měl podobnou sledovanost jako fotbal na ČT Sport
Podle informací Omédiách.com měla relace v komerční kategorii tržní podíl 23,2 procent (rating 9,9 procent),
uvedla Kernová a dodala: V porovnání s konkurenčním projektem Hlas Česko Slovenska, který odstartoval ve středu 5.března na Markíze, X Factor skončil hůře.
Zatímco konkurenční pěveckou show Hlas vidělo minulý týden na Slovensku 648 tisíc diváků, X Factor se musel spokojit s 474 tisíci diváky. Dopadl však lépe, než tomu bylo u nás. Pořad měl proti sobě silné soupeře v podobě fotbalového duelu Sparty s Plzní a Doktory z Počátků. X Factor si nenechalo na Primě včera ujít 418 tisíc diváků 15+ (share 9,47 %).