Hlavní navigace

Yahoo míří do mobilů českých zákazníků T-Mobilu

Jiří Macich ml.

ČTK marketingový ředitel T-Mobilu Petr Dvořák prozradil, že zmíněný mobilní operátor bude i v České republice ještě během letošního roku nabízet zákazníkům mobilní služby od amerického portálu Yahoo. Ten sám o sobě zatím v žádné oblasti o české uživatele příliš nejeví zájem, ovšem dohodu s ním uzavřela celá nadnárodní skupina T-Mobile, která zahrnuje i český T-Mobile. Dříve skupina T-Mobile spolupracovala s konkurenčním Googlem.

ČTK marketingový ředitel T-Mobilu Petr Dvořák prozradil, že zmíněný mobilní operátor bude i v České republice ještě během letošního roku nabízet zákazníkům mobilní služby od amerického portálu Yahoo. Ten sám o sobě zatím v žádné oblasti o české uživatele příliš nejeví zájem, ovšem dohodu s ním uzavřela celá nadnárodní skupina T-Mobile, která zahrnuje i český T-Mobile. Dříve skupina T-Mobile spolupracovala s konkurenčním Googlem.

T-Mobile bude také hledat partnera pro prodej mobilní reklamy Určitě ale nechceme přidávat reklamu do SMS. Přidaná hodnota, kterou mohou operátoři nabídnout, jsou adresné kontakty, s přesnými sociodemografickými charakteristikami. To je směr, jímž by se podle našeho názoru měla mobilní reklama vrhnout, uvedl podle ČTK Petr Dvořák, který dále prozradil, že T-Mobile vidí v UMTS slepou uličku a hodlá se více zaměřit na LTE (o této technologii více v článku Budoucnost rychlých mobilních dat: HSPA+ a LTE) a i nadále bude nabízet ADSL. (Finanční noviny)

Našli jste v článku chybu?