Hlavní navigace

Z MIF 2011: Motomail nasbíral za více než rok jen 21 tisíc uživatelů

Martin Vyleťal

Nejméně úspěšnou mobilní aplikací digitální divize skupiny Lagardère je sociální síť pro motoristy Motomail. Od července 2010 nasbíral 21 tisíc uživatelů. Měsíčně používá Motomail podle Lubomíra Zoufala z Lagardère přibližně deset tisíc uživatelů. Lagardère to s Motomailem nevzdává a přichází s novou verzí mobilních klientů pro Android i iOS. V přípravě je také verze pro polský a francouzský trh.

Nejméně úspěšnou mobilní aplikací digitální divize skupiny Lagardère je sociální síť pro motoristy Motomail. Od července 2010 nasbíral 21 tisíc uživatelů. Měsíčně používá Motomail podle Lubomíra Zoufala z Lagardère přibližně deset tisíc uživatelů. La­gardère to s Motomailem nevzdává a přichází s novou verzí mobilních klientů pro Android i iOS. V přípravě je také verze pro polský a francouzský trh.

Našli jste v článku chybu?