Hlavní navigace

Z MIF 2011: Motomail nasbíral za více než rok jen 21 tisíc uživatelů

11. 10. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Nejméně úspěšnou mobilní aplikací digitální divize skupiny Lagardère je sociální síť pro motoristy Motomail. Od července 2010 nasbíral 21 tisíc uživatelů. Měsíčně používá Motomail podle Lubomíra Zoufala z Lagardère přibližně deset tisíc uživatelů. Lagardère to s Motomailem nevzdává a přichází s novou verzí mobilních klientů pro Android i iOS. V přípravě je také verze pro polský a francouzský trh.

Nejméně úspěšnou mobilní aplikací digitální divize skupiny Lagardère je sociální síť pro motoristy Motomail. Od července 2010 nasbíral 21 tisíc uživatelů. Měsíčně používá Motomail podle Lubomíra Zoufala z Lagardère přibližně deset tisíc uživatelů. La­gardère to s Motomailem nevzdává a přichází s novou verzí mobilních klientů pro Android i iOS. V přípravě je také verze pro polský a francouzský trh.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.