Jakub Strýček
Televizi Nova opouští Senior Brand Manager Jakub Strýček. Podle informací serveru DigiZone.cz zamíří do vydavatelství Mafra, v němž již působí bývalá marketingová ředitelka Novy Miloslava Nováková. „Můžeme potvrdit, že Jakub Strýček, který zastával pozici Senior Brand Managera a byl zodpovědný za brandovou strategii mediální skupiny Nova, po téměř pěti letech po dohodě ukončí své působení v naší společnosti,“ sdělila na dotaz serveru DigiZone.cz Ivana Chodurová, Corporate PR Coordinator skupiny Nova.
Na Nově byl Strýček plně odpovědný za marketing TV Nova a dalších klíčových značek v rámci multikanálové strategie celé skupiny, včetně komunikační strategie pro hlavní free-to-air televizní kanály a jejich hlavní pořady. Koordinoval také činnost oddělení, která spadala pod PR a komunikaci, Corporate Identity a marketing. Právě marketingové oddělení doznalo po nástupu nynějšího generálního ředitele skupiny Nova Christopha Mainusche výrazných změn, jako samostatná sekce zaniklo a jeho činnost byla rozdělena mezi jiná oddělení.
Přes Strýčkem z Novy odešel ředitel marketingu Ondřej Křivka (nyní vede marketing ve společnosti O2 Czech Republic) a ředitel PR a komunikace Josef Koukolíček (věnuje se PR na volné noze a úzce spolupracuje s bulvárním serverem Extra.cz). Do vydavatelství Mafra kromě Strýčka z Novy zamířil i bývalý vedoucí zpravodajského serveru TN.cz a předtím ředitel PR a komunikace celé skupiny Lubor Černohlávek. V Mafře působí jako zástupce šéfredaktora nového týdeníku Téma, jehož úvodní číslo šlo do distribuce právě dnes.