Neoficiální šuškanda z řad blízkých Microsoftu mluví o přejmenování vyhledávače Windows Live Search. Rebranding se jeví jako logická možnost dalšího pokusu o nastartování růstu zatím neslavného podílu vyhledávače Microsoftu. Na mateřském americkém trhu minulý měsíc podle společnosti Net Applications jeho podíl činil pouze 1,57 procenta. Google obsadil 80,91 procenta na trhu a Yahoo si z tržního koláče ukouslo 10,45 procenta. Dlouhodobě podíl Windows Live Search nijak výrazně neroste. V posledních třech měsících se naopak propadl.
O přejmenování vyhledávače Microsoftu se hovoří již od léta. Tehdy jako nové možné názvy padla tři jména: Bing, Hook nebo Kumo. Nejmenovaný zaměstnanec Microsoftu serveru TechCrunch potvrdil, že již bylo rozhodnuto. V roce 2009 se Windows Live Search přejmenuje právě na Kumo, což prý v japonštině znamená něco jako mrak nebo pavouk. Této zatím oficiálně nepotvrzené zprávě nahrává i fakt, že doménu kumo.com již Microsoft drží.