Dane,
prosím, když se podíváme na realistický vývoj lidí na Facebooku a to, kolika stránek jsou fanouškem, tak to je jediným přirozeným důvodem, proč je průměrný reach tam, kde je. To je prostě počtem možných slotů pagí v newsfeedu, které se za poslední 2 - 3 roky zase tolik nezměnili a počtem průměrných pagí, které člověk likuje (fanouškuje).
Toť vše, tím by se dal shrnout jediný argument, na kterém je článek položený.
Souhlasím s určitou diversifikací, která je i všude - můžeme říkat: Pozor na televize, možná dají vaše reklamy za reklamu, která pro vás není dobrá!! Možná reklama na žiletky bude po reklamě na strojek a jste v pytli! A POZOR!!!! Možná lidi půjdou při reklamě i na záchod!!!!!! A SAKRA!!! Honem pryč, diversifikujte investice, dostaňte lidi do vlastních rukou, zakažte záchody při televizi!!
Omlouvám se za přehnaný komentář, přišlo mi to vhodné.
Honza