Četl jsem o tom už leckde, ale nenašel jsem podstatnou věc: Je někde vidět (nejspíš v aplikaci) už v průběhu nákupu seznam položek a celková cena? Přinejmenším těsně před odchodem bych si rád zkontroloval alespoň celkovou cenu, abych nebyl krátce po odchodu nepříjemně překvapen. Takový problém je přece lepší řešit před zaplacením, než po.
Samozřejmě. Popsané je to třeba v tomhle článku: https://www.theatlantic.com/business/archive/2018/01/amazon-go-store-checkouts-seattle/551357/
V aplikaci uvidíte co máte aktuálně v "košíku".
protoze vetsina lidi pak vytvori stav, kdy se establishment muze ohanet podporou obyvatelstva... jasne demokracie ale vidim rozdil, jestli 51% odhlasuje, ze trenky maji byt jen zelene nebo kdyz 51% odhlasuje, ze kazdy bude mit cip v hlave (a 49% s tim nesouhlasi ).... - zamerne pretazeno abych ukazal na to, ze urcita rozhodnuti maji vliv na vsechny a pro ne treba zasadni
takze smirovani neni lidske pravo, ale ma zasadni dopady na svobodu pohybu a anonymitu a vyhoda nakupu pro lidi je sice hezka ale nevyvazi protiklady
priklady?
CSSR pred 89... dlouhe vlasy u kluka..... no tak studovat hosiku nebudes :D - spolecnost kvitovala ve velkem
za popravu Horakove posilaly zavody dekovani apod
kam vede smirovani ve velkem je videt krasne v onech modelovych cinskych mestech...
ano, mate pravdu... uz je to tak do jiste miry.... ale myslim, ze je fair rici, ze ted budou Amazon emulovat vsichni a casem budou takova reseni levna a budou i v tech vietnamskych vecerkach. Platba hotove nebude mozna apod. Zda se, ze k tomu smerujeme. Ta neinformovana (sic!) spolecnost vas donuti delat neco s cim nesouhlasite.
Pokud to vyznelo tak, ze za to vse muze Amazon, tak to tak mineno nebylo.
Možná by se taky Amazon mohl začít chovat odpovědně ke svým zaměstnancům a dodavatelům. Např zde https://webtrh.cz/400660-proc-prodavat-amazonu aneb jak se chovat ke svým dodavatelům. Mám kamaráda, který také prodaval na Amazonu a z jeho vyprávění se to moc nelišilo od odkazu v článku....
No ale to přeci není žádná změna oproti dnešnímu stavu. Supermarkety jsou prolezlé kamerami a pokladní pečlivě naskenuje všechno, co si koupíte, takže ví naprosto přesně, co si kupujete. Pokud zaplatíte kartou, tak i ví, kdo jste.
V čem je ta verze Amazonu bez pokladen horší?
Nebo patříte k lidem, kteří nakupují ve vietnamských večerkách, s kapucou staženou přes obličej a vždy platíte hotově? Pokud ne, tak se pro vás naprosto nic nezmění.
Nabízí se otázka: proč vám vadí, že někomu jinému něco (v tomto případě šmírování) nevadí? Je to snad jeho věc, obzvlášť pokud nenutí, vás abyste se tomu násilím podvolil, nebo ne?
Nerozumím prostě důvodu pro to slovo "bohužel". Co je tak špatného na stavu, kdy si smí každý sám za sebe rozhodovat o tom, do které prodejny půjde nakupovat (a kdy v ní nakupovat přestane, atd.)?
Předpokládal jsem to. Moje výtka směřovala k článku, ne k Amazonu.
Ale ani v článku z vašeho odkazu to není napsáno jasně. To, že je zboží ve virtuálním košíku, ještě neznamená, že do něj vidí zákazník. Také to nemusí být úplně online, třeba v případě velikého návalu může být výpočet uzavřen třeba až pár sekund poté, co opustíte obchod.
Budeme muset nosit dlouhé balóňáky jednotného střihu, simulovat pajdání, a napodobovat cizí jazyky?
Kde bude legislativně podloženo, že si majitel, ve snaze zastřít své manko, neobviní vstoupivšího zákazníka z krádeže? Z databáze si vybere hodně movitého, naivního a právně nevzdělaného. Umělá inteligence mu vhodného adepta, doporučí sama. ... a šmejdi budou zase na koni.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.