UVNITŘ GRAF O 3D zobrazování není zdaleka tak velký zájem, jak se očekávalo. Vyplynulo to z průzkumu společnosti DisplaySearch USA, který byl zveřejněn na jejích webových stránkách. Za prozatímním nezájmem stojí podle něho především dva faktory – vysoké ceny 3D zobrazovačů a nedostatek obsahu. Průzkum však zároveň dodává, že masivní nástup se očekává v průběhu několika let, kdy se tato elektronika dostane na rozumnou cenovou úroveň.
ČTĚTE TAKÉ: Zájem o 3D televizory roste, Electro World jich v Česku prodá 15 až 20 týdně
DisplaySearch USA očekává, že za letošní rok by mělo být prodáno přibližně 3,2 milionu 3D zobrazovačů, v roce 2014 už by jich však mělo být před 90. Paul Gray, který měl průzkum na starosti, uvedl, že ačkoliv plány výrobců elektroniky jsou smělé a měla by se objevit spousta nových produktů, běžní spotřebitelé zůstávají opatrní. Spotřebitelé byli upozornění na to, že 3D televize je budoucností, ale cena za 3D zobrazovače je stále vysoká a obsahu málo,
konstatoval Gray.
Předpokládaný prodej 3D televizorů v milionech. (Zdroj: Display Search USA)