"Za první dva roky jsme stihli pomoci tisícům chlapů s jejich děravými ponožkami a špinavými trenkami. Teď ale chceme rozjet nový projekt a tak musíme naši Zásilku předat dál,“ vysvětluje jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Brychta.
Novým šéfem startupu se stává Ondřej Macků, který se dosud staral hlavně o sociální sítě. Macků už také stojí za speciální soutěžní facebookovou aplikací, kterou slaví Chlapská zásilka dva roky svého fungování.
Předloňští absolventi brněnského Starcube stáli u rozjezdu tuzemských specializovaných zásilkových služeb. Během dvou let si jejich trenýrky a ponožky předplatilo víc než tři a půl tisíce zákazníků a do startupu vstoupil i investor. Dvacet procent si na konci roku 2012 koupil za řádově sta tisíce korun Libor Hoření. Vydržel tam ale jen rok.
„Společně s Liborem jsme vytvářeli nový projekt Fasheebo.com, ale po jeho spuštění jsme se dohodli, že každý půjdeme jinou cestou. V rámci kompenzace nám poté vrátil zainvestovaná procenta v Chlapské zásilce,“ popisuje zkušenost s investorem druhý ze zakladatelů Martin Březina s tím, že zakladatelé teď sice firmu opouští, ale každý si nechává svůj padesátiprocentní podíl.
Nový, tentokrát realitní, projekt brněnské dvojice by měl být na světě do tří měsíců. Autoři ale detaily zatím tají. „Připravujeme design a programujeme webovou aplikaci. Jako velké plus hodnotím spolupráci s Jiřím Hlavenkou, který je zároveň i investorem projektu,“ vysvětluje Brychta.