Základní balík od Skylinku už není Gratis, ode dneška za 29 korun měsíčně

1. 9. 2012
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
TÝDENNÍ REVIZE – Satelitní služby Skylink a CS Link zavádějí servisní poplatek, TV Metropol se přejmenuje na Pětku, z vedení České televize odchází dva manažeři

Skylink přejmenoval bezplatnou nabídku na Digital

Nikoli pod názvem Gratis, ale jako Digital bude nadále nabízet největší česká satelitní služba Skylink základní programovou nabídku s českými a slovenskými televizními stanicemi. “Rozhodnutí jsme učinili na základě doporučení odborné i laické veřejnosti, která vnímala dosavadní název Gratis jako zavádějící,” informoval Michal Kebo ze společnosti Eviso Czech Republic, která zajišťuje pro provozovatele Skylinku a sesterského CS Linku marketing.

“Tato změna názvu však nic nemění na skutečnosti, že balíček programů Digital je poskytován bezplatně všem uživatelům karet Skylink, kteří hradí Servisní poplatek případně předplatné placených balíčků,” dodal Kebo. Majitel Skylinku, lucemburská společnost M77 Group, už dříve uvedla, že poplatek 29 korun měsíčně, který si bude účtovat od všech zákazníků počínaje 1. září, není za příjem základních programů, ale za zprostředkování satelitního signálu.


Foto: archiv DigiZone.cz

Šéf Skylinku a CS Linku v uplynulém týdnu obhajoval v mnoha médiích, včetně serveru DigiZone.cz, zavedení servisního poplatku pro všechny zákazníky těchto satelitních služeb

Jan Potůček: Skylink přejmenoval základní nabídku Gratis na Digital. Kvůlu servisnímu poplatku

Jan Potůček: Zákazníkům jsme nelhali, reklamy byly v době vysílání pravdivé, říká šéf Skylinku a CS Linku

TV Metropol změní název na Pětku, chce vysílat s regiony

Pod názvem Pětka bude od října vysílat televize Metropol, pražský a středočeský program, který přejde na celoplošné pozemní vysílání v multiplexu 3 a odstartuje i na satelitu. Stanice si již nechala u Úřadu průmyslového vlastnictví registrovat názvy „5“ a „Pětka TV“. Název Pětka již dříve serveru DigiZone.cz v neformálních rozhovorech potvrdili představitelé TV Metropol, generálního ředitele Marka Vítka se však dnes nepodařilo serveru DigiZone.cz kontaktovat, aby nový název oficiálně potvrdil.

Televize Metropol si už podle databáze Nic.cz registrovala i internetovou doménu www.petkatv.cz, přede dvěma týdny ji pro licencovanou společnost Metropol TV získal její spolumajitel Jiří Němeček. Název Pětka evokuje snahu TV Metropol zařadit se po bok čtyř největších televizí v Česku – Novy, Primy family, ČT 1 a TV Barrandov. Všechny čtyři jsou zároveň plnoformátové a stejné zaměření slibuje i celoplošná Metropol. Změna se nemá odrazit jen v názvu a programu, ale i ve vlastnické struktuře televize, v níž by měl posílit investor Luboš Měkota.


Foto: archiv DigiZone.cz

Televize Metropol se od října, kdy přejde na celoplošné vysílání v multiplexu 3, přejmenuje na Pětku.

Jan Potůček: Celoplošná TV Metropol se přejmenuje na „Pětku“. Registruje si názvy 5 a Pětka TV

Jan Potůček: TV Metropol chce po přejmenování na Pětku najet na starý systém Primy s regiony

Vedení České televize opustí Rudolf Pop a Jan Svoboda

Na pomyslný odpočinek odchází z České televize její technický ředitel Rudolf Pop. Oznámila to tisková mluvčí veřejnoprávního média Michaela Fričová. Pop působil v Československé, a později České televizi neuvěřitelných 41 let, od roku 1971. Nastoupil do ní po studiích ČVÚT – fakulty elektrotechnické. Postupně se propracoval z televizního technika přes posty vedoucího přenosového vozu, vedoucího provozu přenosové techniky, hlavního inženýra a šéfa techniky až do pozice ředitele techniky, kterou zastává od roku 2004. V ní ho od 1. října vystřídá Ivo Ferkl, který byl technickým ředitelem Novy v době, kdy ji vedl nynější šéf ČT Petr Dvořák.

Česká televize zároveň informovala, že jí po deseti měsících opouští dosavadní ředitel marketingu a obchodu Jan Svoboda. „Rád bych poděkoval Janu Svobodovi za práci, kterou v České televizi odvedl. Marketing a vlastní prezentace České televize byla jednou z důležitých oblastí, na které jsem se chtěl po svém zvolení zaměřit, a jsem rád, že se podařilo zkonsolidovat marketingové a obchodní činnosti a nastavit efektivnější fungování celého oddělení, jehož výsledky jsou znatelné,“ řekl Petr Dvořák. Důvody k jeho odchodu však neuvedl.


Foto pro DigiZone.cz: Ivana Dvorská

Rudolf Pop opouští Českou televizi po 41 letech, ve funkci technického ředitele ho nahradí jeho zástupce Ivo Ferkl. Toho si na Kavčí hory dovedl Petr Dvořák, pod kterým pracoval na stejné pozici v televizi Nova.

Lukáš Polák: Českou televizi po jednačtyřiceti letech opouští její technický ředitel Rudolf Pop

Lukáš Polák: Kanál ČT 3 povede dosavadní umělecký šéf zlínského festivalu filmů pro dětí a mládež

Lukáš Polák: Techniku povede v České televizi další matador, její bývalý šéf na Nově Ivo Ferkl

Lukáš Polák: Petr Dvořák chce na dětském kanálu České televize také „ujetější“ sitcomy pro starší

Jan Potůček: Svoboda a Kasalová: dva překvapivě rychlé odchody z vedení České televize

Stručně

Podle očekávání se nejsledovanějším úterním nezpravodajským pořadem po dvacáté hodině stala Ordinace v růžové zahradě 2. Seriál, který už televize Nova vysílá řadu let, viděl včera 1,722 milionu diváků při podílu na publiku (share 47,26 %). Ordinace se však poprvé objevila v novém vysílacím čase, tedy po 20:20, kdy končí Televizní noviny.

Lukáš Polák: Ordinace se na Novu vrátila po prázdninové přestávce jako lídr – 1,722 milionu diváků

Lukáš Polák: Primě family se start podzimních formátů povedl. Základka měla přes 900 tisíc diváků

Jan Potůček: Ordinace “úřaduje”: Nova za čtvrtek téměř na dvojnásobku podílu Primy family

Lukáš Polák: Finále reality show Farma si nenechal na Nově ujít 1 255 tisíc diváků

Společně se začátkem nového školního roku zahájí v pondělí 3. září vysílání připravovaný dětský okruh Českého rozhlasu Rádio Junior. K dispozici bude na webové adrese www.radiojunior.cz a od pondělí do soboty i denně od 19 hodin na Českém rozhlasu 2 – Praha, označovaném jako Dvojka. Podle mluvčího rozhlasu Jakuba Čížka půjde o hodinový vysílací blok určený dětem od tří do 12 let plný pohádek, písniček a čtené tvorby, tedy jakýsi rozhlasový Večerníček.


Zdroj: Český rozhlas

Dětský okruh Rádio Junior zahájí vysílání již v pondělí 3. září

Jan Potůček: Dětské Rádio Junior startuje 3. září. Český rozhlas mu dá prostor i na Dvojce

Jan Potůček: Český rozhlas si registruje Rádio Plus. Název budoucí stanice mluveného slova?

MM Influenceři

Loga pro čtyři varianty názvu chystaného čtvrtého televizního kanálu si nechala u Úřadu průmyslového vlastnictví registrovat FTV Prima, provozovatel televizních stanic Prima family, Prima Cool a Prima love. Jak už DigiZone.cz informoval dříve, čtvrtý kanál Primy by se mohl jmenovat Prima life, Prima Zoom, Prima Clever nebo jednoduše Prima 4. Odstartovat by měl během příštího roku, i když generální ředitel FTV Primy Marek Singer nedávno deníku E15 přiznal, že televize původně počítala už s letošním zářím.

Jan Potůček: Podívejte se na čtyři varianty loga připravovaného čtvrtého kanálu Primy

Nejzásadnější událost tohoto týdne byla (je):

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).