Hlavní navigace

Názory k článku Zánik původní licence Primy posvětil Nejvyšší správní soud. Odmítl žalobu RTA

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 11. 2012 18:14

    VSimon

    Bylo rozhodnutí Primy licenci vrátit. Prima licenci přijala s tímto věcným břemenem a také ji zaplatila. Jak se RTA podíleli na nákladech spojených s provozováním pronajímaného času? Proč nevysílají aspoň na Internetu na streamu nebo něčem podobném? Není to tím, že RTA už rozprodala budovy i vybavení, takže nemá vysílací zázemí? Zkusili aspoň rozběhnout zpravodajský web? Web sice mají, dřív jim aspoň fungoval, dnes je mimo provoz. I ten Babiš dokázal spustit tištěný týdeník. Kvalita je sice v některých okresech diskutabilní, ale nějak funguje. A to už se neptám po těch Zunou avizovaných dokumentech z BBC a jiných produkčních firem, nad kterýmiž svého času hořekoval, že je už nemůže odvysílat. Už je beztak rozprodali. A s tímhle chtějí vyvolávat arbitráž? Vždyť skončili. A to nejen z vůle peněz, ale i z vůle diváků, kteří je nesledovali. Zejména na sklonku svého fungování měli zprávy úplně na nic.

    Ohledně regionálek:
    Co jim brání v rozběhnutí společného celoplošného kanálu? Už byli skoro dohodnuti s 5kou a najednou se zase nedohodli. Nemají dostatek peněz na start oné stanice? Nebo na její náplň? Bijí se snad o to, kdo bude vysílat dřív? Proč se vlastně nechtějí integrovat pod společnou značku? V nedávném rozhovoru totiž zdůrazňovali, že si chtějí zachovat korporátní úpravu svých kanálů. V jejich případě by to (myslím si) byla jejich výhoda.

  • 8. 11. 2012 22:59

    bez přezdívky

    Někdo by měl udělat KONEČNĚ pořádek na Městském soudu v Paze. Nějak se jim tam množí "přešlapy".

  • 9. 11. 2012 8:07

    bez přezdívky

    Celou knihovnu od nich koupila V1 a již jí také vysílá. Tedy jak dokumenty BBC tak pořady Top tv,které RTA zakoupila.