Viditelným zvýšením podílů na sledovanosti reagovaly dva nejnovější televizní kanály skupiny Nova na páteční vstup na satelit. Zábavné stanice Smíchov a Telka v sobotu zvýšily celodenní podíly na dospělém publiku na jedno procento (Telka na půldruhého procenta), u mladšího publika od 15 do 54 let, na které Nova cílí, dokonce tuto hranici výrazně překročily. Smíchov v sobotu oslovil za celý den 0,94 procenta dospělého publika a 1,37 procenta ze skupiny diváků od 15 do 54 let, Telka u dospělých 1,57 procenta a u mladších diváků dokonce 1,83 procenta.
K TÉMATU: Smíchov a Telka už jsou na satelitu, na všech kartách Skylinku a CS Linku
Oba nové programy Novy se tak v sobotu prakticky vyrovnaly svými podíly na sledovanosti Fandovi, kterého Nova spouštěla loni v létě a na satelitu je dostupný už delší dobu. Fanda za sobotu oslovil v průměru 1,24 procenta dospělého publika a 1,50 procenta v kategorii diváků od 15 do 54 let. V neděli se ale sobotní úspěch dvou nejnovějších kanálů Novy neopakoval, pouze Telka se zdržela v obou hlavních cílových skupinách na hranici jednoprocentního podílu na trhu. Smíchov se pohyboval mírně nad poloviční hodnotou Telky.