Hlavní navigace

Zaváděcí kampaň zaniklé Pětky získala bronzovou sošku Promax, televizního Oscara

21. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Cenu si převzalo studio Oficina, které pro Pětku vytvořilo logo, vizuál i zmiňovanou kampaň. Studio je shodou okolností mezi věřiteli, kterým provozovatel Pětky stále dluží peníze.

Bronzovou sošku Promax, televizní obdobu filmových Oscarů, získalo české grafické studio Oficina za zaváděcí kampaň dnes již zaniklé bulvární televize Pětka. „Rádi bychom Vám oznámili, že studio Oficina přináší do Česka bronzový Promax za 3. místo v kategorii General Channel image campaign, v rámci celosvětové soutěže PromaxBDA Global Excellence Promotion, Marketing and Design Awards 2013,“ sdělila Vlaďka Cimbálníková z Oficiny.

K TÉMATU: Věřitelé TV Metropol a Pětky nevěří: zadlužená firma skončí, ale televize pojede dál

Zástupci studia si cenu převzali tento čtvrtek na slavnostním vyhlašování PromaxBDA v Los Angeles. „Druhé místo ve stejné kategorii obsadilo studio Les Telecreateurs za France 5 rebrand. Zlato si odnášejí NBC Sport Agency za NBC Sport Network rebrand,“ doplnila Cimbálníková. Pro Oficinu je to částečná satisfakce za to, že provozovatel Pětky, který skončil v insolvenci, studiu dosud dluží část peněz za vytvořený vizuál.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).