UVNITŘ TABULKY Výrazně nadprůměrného podílu na dospělém publiku dosáhnul v pátek druhý program České televize. Po celý den jej sledovalo v průměru 7,29 procenta dospělého publika, což je zhruba o tři procentní body více, než je obvyklý denní průměr ČT 2. Z Dvojky se rázem stala čtvrtá nejsledovanější televize v zemi, která s velkým odstupem porazila televizi Barrandov i Novu Cinema. K dobrému výsledku ČT 2 přispěl tradičně úspěšný páteční dokument BBC Zázračná planeta, ale především film Miloše Formana Amadeus.
K TÉMATU: ČT 2 startuje unikátní cyklus Co by kdyby. Vypráví dějiny, kdyby se udály jinak
Dvojce se dařilo i v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž oslovila po celý den v průměru 6,86 procenta dospělého publika a rovněž si udržela pozici čtyřky na trhu. Náskok před Novou Cinema a televizí Barrandov byl sice menší, ale i v tomto případě činil víc než jeden procentní bod. Výrazný úspěch Dvojky v pátek pomohl České televizi zvítězit v kumulovaném podílu na publiku za celou ČT Group.
V základní skupině diváků starších 15 let dosáhla ČT Group za pátek souhrnného podílu 33,20 procenta, zatímco Nova Group jen 29,89 procenta a Prima Group 22,86 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhla ČT Group kumulovaného podílu 28,04 procenta, Nova Group 34,92 procenta a Prima Group 21,44 procenta.
Celodenní podíly českých televizí v D15+ za pátek 17. února 2012 (%)
Nova – 25,11
ČT 1 – 19,86
Prima family – 17,76
ČT 2 – 7,29
TV Barrandov – 5,14
Nova Cinema – 4,78
ČT 24 – 4,34
Prima Cool – 3,23
Prima love – 1,87
ČT 4 – 1,71
Atmedia – 1,81
ostatní TV – 7,09
Celodenní podíly českých televizí v D15–54 za pátek 17. února 2012 (%)
Nova – 29,13
ČT 1 – 16,12
Prima family – 13,97
ČT 2 – 6,86
Nova Cinema – 5,79
TV Barrandov – 5,25
Prima Cool – 5,01
ČT 24 – 2,99
Prima love – 2,46
ČT 4 – 2,07
Atmedia – 2,48
ostatní TV – 7,86
Zdroj: ATO – Mediaresearch