Hlavní navigace

Žena.cz karlínské Economie mění s jarem tvář i obsah

5. 4. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Jednodušší design a nový obsah chystá vydavatelství Zdeňka Bakaly u svého ženského časopisu.

Patnáct let na trhu a má kolem půl milionu čtenářek. Žena.cz je jediný web Economie, který je zaměřený jen na ženy. Podle šéfredaktorky Zdenky Tomis se chtějí stát především lifestylovým magazínem. „V praxi se to projeví nejen modernějším obsahem, ale také decentním černobílým designem, menším množstvím prvků na stránce a větším důrazem na fotografie,“ tvrdí Tomis

Za změnou stojí už i vedoucí digitálních magazínů Ondřej Tolar, který do Economie přešel v říjnu z Mafry. „Velký důraz také klademe na výběr fotografií, které v novém designu více vyniknou,“ dodává Tolar. 

NMKT21_tip EARLY

Nová verze webu má fungovat i obchodně. „Žena.cz má dále posílit zásah silné cílové skupiny žen, na kterou míříme naším společným obchodním balíčkem s partnerem CNC,“ dodává šéf celého vydavatelství Roman Latuske.

Změny se podle informací Lupa.cz chystají i na serveru Proženy.cz. Ten dosud pro Seznam spravuje agentura Hanbury Ventures, ale v nejbližší době by měl ženský server spadnout do království Iva Lukačoviče definitivně. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.