Hlavní navigace

Zpráva o stavu on-line nakupování v Česku

17. 6. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Podle studie United Interactive má 70 procent aktivních uživatelů Internetu v České republice zkušenost s online nakupováním. V posledních třech měsících nakoupila přes Internet téměř třetina respondentů. Nejčastějším způsobem placení je dobírka. Řekl bych, že to je jeden z hlavních problémů českého online retailu. Kolik toho koupíte za tři měsíce v kamenných obchodech? Musíte na to čekat dva dni, a pak jít zaplatit na poštu?

Podle studie United Interactive má 70 procent aktivních uživatelů Internetu v České republice zkušenost s online nakupováním. V posledních třech měsících nakoupila přes Internet téměř třetina respondentů. Nejčastějším způsobem placení je dobírka. Řekl bych, že to je jeden z hlavních problémů českého online retailu. Kolik toho koupíte za tři měsíce v kamenných obchodech? Musíte na to čekat dva dni, a pak jít zaplatit na poštu?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).