Hlavní navigace

Zpravodajskou ČT24 si včera zapnulo přes tři a půl milionu lidí

Jan Brychta

Výsledky prvního kola prezidentských voleb sledovalo v sobotu odpoledne na zpravodajském programu ČT24 průměrně 817 tisíc diváků, tedy téměř každý třetí, který měl zapnutou televizi.

Doba čtení: 1 minuta

Celodenní zásah veřejnoprávního zpravodajství včera překonal 3,5 milionu diváků. Nejsledovanějším momentem včerejška byl brífink Miloše Zemana, nejsledovanější zpravodajskou relací Události České televize.

Volební studio odstartovalo na ČT24 v sobotu o půl druhé odpoledne. Do sedmi hodin do večera jej průměrně sledovalo 817 tisíc diváků starších patnácti let při podílu na publiku 27,91 procenta. Celý volební blok, končící deset minut po sobotní půlnoci, zaujal v průměru více než půl milionu diváků.

NMI18_Krausova

Zpravodajská čtyřiadvacítka tak z pohledu podílu na publiku (15,06 procenta) zaznamenala druhý nejúspěšnější den posledních čtyř let. Nejsledovanějším momentem odpoledního volebního bloku byl brífink Miloše Zemana s téměř 1,4 miliony diváků.

Události České televize si včera nenechalo ujít 1,29 milionu diváků, díky čemuž se staly nejsledovanější hlavní zpravodajskou relací dne. Pořad Události, komentáře, s debatou pěti šéfredaktorů analyzujících aktuální volební situaci, zhlédlo v průměru 253 tisíc lidí.

Našli jste v článku chybu?