Zynga – www.zynga.com – dlouhodobě využívala velmi úzkého partnerství s Facebookem, zejména co se integrace s aplikační platformou týče, ale také co se inzerce či placení prostřednictvím Facebooku týče. Inside Social Games ale upozorňuje, že ve firemních dokumentech Zyngy je informace o tom, že k březnu 2013 Zynga bude na Facebooku fungovat v rámci klasických podmínek, které mají všechny ostatní podobné firmy. V praxi to znamená, že Zynga přijde o výhody týkající se placení prostřednictvím Facebooku i v inzerci. Facebook také přestane garantovat určitou míru růst v mobilním i webovém prostředí (garanci poskytoval výměnou za investice Zyngy do aplikací na Facebooku).
Zynga, na druhou stranu, může snáze a bez omezení provozovat své hry na vlastním webu, protože končí i další část dohody – tedy to, že hry od Zyngy budou nejprve na Facebooku a teprve poté je bude možné zpřístupnit jinde.
Zdroj: Agreeing to see other people — Zynga.com ending Facebook payments, ads in March