Hlavní navigace

FT.com

Financial Times začaly prodávat reklamu podle času, který s ní čtenář stráví

Počty zobrazení nikoho nezajímají, důležité je, jak dlouho se reklama uživatelům zobrazuje. Financial Times a Chartbeat přicházejí s metrikou „cost per hour“.

David Slížek

18. 5. 2015 16:06
| 6

Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku

Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.

David Slížek

18. 3. 2015 15:03

Financial Times končí s měřeným paywallem, zavedly placený trial

Britský deník byl před lety průkopníkem „měřeného paywallu“. Místo něj teď nabízí čtenářům zkušební lhůtu za velmi nízkou cenu.

David Slížek

2. 3. 2015 12:27
| 2

Google: máme problém, víc než polovinu reklam na webu nikdo nevidí

Už si i Google začíná všímat problému, že většina bannerů proteče internetem, aniž by zachytila pohled uživatelů. Situace je zralá na změnu.

David Slížek

8. 12. 2014 16:38
Rozhovor

Jon Slade, Tony Haile: Pageviews jsou cesta do pekel, na webu má cenu jen čas

Prodávat reklamu na počet zobrazení nebo prokliků byla největší chyba v historii internetu. Pokud chtějí online média přežít, musí tento přístup od základů změnit.

David Slížek

5. 11. 2014 6:30