Hlavní navigace

Klout.com

Komentář

Univerzální odpověď na všechno je dnes obsah. Klout bude také obsahový

Klout měl být univerzálním řešením výpočtu vlivu uživatelů sociálních sítí. Nezabralo to až tak dobře, takže teď bude Klout jiný. Obsahový.

Daniel Dočekal

11. 2. 2014 6:30
| 1

Tweet Reach, další cesta jak měřit vliv tweetů

Tweet Reach – www.tweetreach.com – je další z mnoha služeb  snažících se měřit vliv Twitteru a tweetů. Může změřit „kam“ až dosáhne určitý účet na Twitteru, kam dosáhl určitý hashtag, adresa webu či prostě fráze (výraz). Ve zdarma dostupné podobě se podívá pouze na padesát posledních tweetů, pokud budete chtít vidět zprávu zahrnující větší množství, budete si muset připlatit (20 USD). 

Daniel Dočekal

17. 11. 2012 10:53

Klout roste a počítá Foursquare a YouTube. Na cestě je Google+ a Facebook Pages

Klout, experimentální způsob měření „vlivu“ jednotlivce v sociálních sítích rozšířil schopnosti „měření“ o další sociální média.

Daniel Dočekal

4. 8. 2011 17:48