Hlavní navigace

Klout.com

Univerzální odpověď na všechno je dnes obsah. Klout bude také obsahový

Klout měl být univerzálním řešením výpočtu vlivu uživatelů sociálních sítí. Nezabralo to až tak dobře, takže teď bude Klout jiný. Obsahový.

Doba čtení: 5 minut

Tweet Reach, další cesta jak měřit vliv tweetů

Tweet Reach – www.tweetreach.com – je další z mnoha služeb  snažících se měřit vliv Twitteru a tweetů. Může změřit „kam“ až dosáhne určitý účet na Twitteru, kam dosáhl určitý hashtag, adresa webu či prostě fráze (výraz). Ve zdarma dostupné podobě se podívá pouze na padesát posledních tweetů, pokud budete chtít vidět zprávu zahrnující větší množství, budete si muset připlatit (20 USD). 

17. 11. 2012 10:53
Doba čtení: do minuty

Klout roste a počítá Foursquare a YouTube. Na cestě je Google+ a Facebook Pages

Klout, experimentální způsob měření „vlivu“ jednotlivce v sociálních sítích rozšířil schopnosti „měření“ o další sociální média.

4. 8. 2011 17:48
Doba čtení: do minuty