Hlavní navigace

Klout roste a počítá Foursquare a YouTube. Na cestě je Google+ a Facebook Pages

4. 8. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Klout, experimentální způsob měření „vlivu“ jednotlivce v sociálních sítích rozšířil schopnosti „měření“ o další sociální média.

 Po Twitter, Facebook a LinkedIN doplnil Foursquare (a výsledky už jsou započítány)  a Youtube. A podle „Connected Networks“ stránky je na cestě Google+ a Facebook Pages.

Klout, www.klout.com, se samozřejmě nevyhnul ani tolik oblíbené „gamifikaci“ a po vzoru Foursquare a některých dalších nabízí „odznáčky“ v podobě „Achievements“ neboli úspěchů.

Hledání algoritmického určení „vlivu“ jedinců tak stále pokračuje. Zda má Klout svůj algoritmus přesný a reálný je těžké posoudit. Zejména pokud je přesvědčen, že autor tohoto článku je vlivná osoba v otázce „celebrit“.

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.