Hlavní navigace

Real time bidding

Seznam už prodává reklamu přes RTB, nabídne všechny standardní formáty

Vstup Seznamu mezi prodejce bannerů v systému real-time bidding (RTB) opět navýšil nabídku reklamního prostoru pro RTB v Česku.

David Slížek

19. 2. 2014 16:24
| 2

Zajímavá možnost pro online vydavatele: RTB a spojování do konsorcií

Zpravodajství dnes čelí krizi: reklamní investice do tištěných médií klesají a internet zatím výpadek příjmů není schopný dorovnat. I online vydavatelé totiž čelí velkým výzvám, které ohrožují jejich příjmy z velké většiny tvořené displejovou (bannerovou) reklamou. Na obzoru se ale objevují zajímavá řešení.

Matěj Novák

14. 12. 2012 6:30
| 2

Zkušenosti Centrum Holdings s RTB: důležité je nenasadit ceny příliš nízko

Real time bidding (RTB) je prodej bannerové reklamy v aukci, která dokáže cílit v reálném čase na konkrétního uživatele. Ve světě tento druh nákupu zažívá rychlý růst a bannerová reklama díky němu chytá druhý dech. Jaké jsou první zkušenosti v Česku popisuje Matěj Novák.

Matěj Novák

23. 11. 2012 6:30

Renesance bannerů? Centrum spustilo prodej displayové reklamy přes real time bidding

Dlouho to vypadalo, že zlatý věk displayové reklamy (bannerů) skončil a nahradí ji přesněji cílené PPC inzeráty. Povstání bannerů z popela teď ale slibuje technologie real time bidding (RTB), která se začíná prosazovat i v Česku – od 10. září ji jako první z větších hráčů začalo nabízet Centrum Holdings. Zjednodušeně řečeno přináší RTB displayové reklamě cílící a cenové možnosti PPC.

David Slížek

10. 9. 2012 10:25