Hlavní navigace

SEO

Česko-nizozemský ContentKing získal investici 350 tisíc eur a rozjíždí vývoj v Brně

Mladá nizozemsko-česká firma ContentKing hlásí úvodní seed investici ve výši 350 tisíc eur. Její spoluzakladatelé jsou z Amsterdamu, vývojový tým je nicméně český a funguje v Brně. Peníze vložila skupina nizozemských angel investorů, podnik je tak…

15. 1. 2018 8:32

Rozšíření výsledků vyhledávání Googlu v ČR: jak je Google používá?

Rozšíření postupně začínají čím dál více ovlivňovat uživatelské rozhodování ve výsledcích vyhledávání Googlu.

Doba čtení: 6 minut

Odkud přicházejí zákazníci do e-shopů? Vyhledávání pořád vede

Ať chceme, nebo ne, vyhledávání je stále zdrojem skoro poloviny návštěvnosti a ta přímá hraje skoro třetinovou roli. Česká čísla bohužel ve studii nejsou.

Doba čtení: 1 minuta

Fulltext Seznamu si začal tykat s Twitterem, bere z něj nové adresy

Robot fulltextového vyhledávání Seznamu nově hledá nové URL i v českých tweetech. Co tato novinka znamená pro SEO českých webů?

Doba čtení: 2 minuty

RIP Fondomat.cz. Místo crowdfundingu tam dnes najdete hlavně porno

Je to pohled do historie českého internetu, ale také trochu na to, jak mohou po čase dopadnout kdysi známé a používané domény.

Doba čtení: 2 minuty

Proč, kdy a jak dělat SEO analýzu konkurence

Jak vytipovat online konkurenty či najít nevyužité příležitosti v rámci výsledků neplaceného vyhledávání?

Doba čtení: 3 minuty

Pozor na zneužití ověření pro Google Search Console

Google Search Console (původní Google Webmaster Tools) je zdrojem hodně užitečných informací, na které může mít zálusk i někdo cizí.

14. 9. 2015 9:23
Doba čtení: 2 minuty

Seznam.cz: přechod na HTTPS zhoršuje SEO, ale náprava je na cestě

Pokud převedete svůj web na bezpečnější HTTPS, můžete se na Seznamu setkat s horším rankingem a pomalejším indexováním. Prý už ale jen do konce léta.

Doba čtení: 2 minuty

Google chce znevýhodnit obsah schovaný za předřazené stránky

Interstitials jsou předřazené stránky obtěžující před vstupem k reálnému obsahu. V případě Forbes.com je také dobře využili hackeři.

Doba čtení: 2 minuty

Jak strašidelný Mobilegeddon od Googlu dopadl na české weby?

Google vyvolal v lidech představu, že https i mobilní weby zásadně změní jejich pozice ve vyhledávání k lepšímu. To se nestalo a nestane.

Doba čtení: 11 minut

Seznam.cz nasadil Jalapeňo, úpravu vyhledávání proti webovému spamu

Penalizace webspamu a zvýhodňování původního autorského obsahu. To jsou hlavní cíle aktualizace vyhledávacího algoritmu Seznamu.

Doba čtení: 1 minuta

Google a optimalizace webu „na pravdu“: dostane SEO sourozence?

Dočkáme se nové profese „optimalizátorů pravdy“ a celého rozsáhlého trhu, na němž se uchytí řada konzultantů a speciálních technik?

Doba čtení: 7 minut

Nejhledanější slovo na Googlu je Google. O něčem to svědčí

Pokud se obyčejný uživatel Seznamu chce dostat na Google či Facebook, tak to taky nakonec napíše právě do vyhledávacího políčka.

Doba čtení: 1 minuta

Velká změna: Google upřednostní ve vyhledávání weby připravené na mobily

Dalo se to čekat, v SEO bude nyní hlavní roli hrát zaklínadlo jménem „je váš web mobilní?“. Což je, popravdě, hodně dobře. Pro uživatele.

Doba čtení: 3 minuty

Ztrácí Google dech? Penguin 3 na webech razantní změny nezpůsobil

Dění kolem říjnové změny vyhledávacího algoritmu Googlu vzbuzuje otázku: že by na tom antispamové oddělení Google nebylo kvůli odchodu Matta Cuttse příliš dobře?

Doba čtení: 6 minut

Třetí Penguin je tu, Google vypustil další aktualizaci svého algoritmu

Začátkem října avizovaná změna algoritmu Googlu dorazila v pátek, firma už ji oficiálně potvrdila. Na světě už jsou první reakce SEO analytiků.

20. 10. 2014 10:01
Doba čtení: 1 minuta

Jak na Seznam? Pozice ve vyhledávání ovlivníte hrubou silou

Oproti Googlu je fulltext na Seznam.cz stále ovlivnitelný hrubou silou. Pomáhají tedy přeoptimalizované texty a masivní linkbuilding. Známý stav prokazuje i tato studie.

Doba čtení: 6 minut

Lukáš Pítra: Ošklivá hlava dvojího SEO

Jedno SEO pro Google a druhé SEO pro Seznam – je to realita, nesmysl, či blízká budoucnost?

Doba čtení: 4 minuty

Seznam.cz se probudil a jeho aktualizace hýbe pozicemi

Seznam.cz změnil algoritmus svého fulltextu a česká SEO komunita má o čem debatovat. Co se tedy změnilo a jak se s aktualizací vyrovnat?

Doba čtení: 13 minut

SEO a PR by měly jít ruku v ruce. Proč tomu firmy stále nerozumí?

Pokud spolu PR a SEO oddělení ve firmě nespolupracují, hrozí, že její komunikace nebude konzistentní. Realita u většiny firem v ČR je v tomto ohledu ale tristní.

Doba čtení: 5 minut

Čtvrtá Panda dopadla na české weby. Jak funguje kladivo na obsahové farmy?

Google překvapivě přišel s updatem Panda 4.0. Jeho smyslem je boj s nekvalitním a neunikátním obsahem na internetu. Kdo na aktualizaci doplatil a komu prospěla?

Doba čtení: 6 minut

Google udeřil na Backlinks.com, síť pro budování zpětných odkazů

Prodávat a kupovat zpětné odkazy se prostě (občas) nevyplácí a pátek třináctého dopadl na Backlinks.com.

Doba čtení: 1 minuta

David Špinar (H1.cz): Staré SEO je mrtvé, naši klienti musí zpátky do trenek

Co zabírá dnes, nebude zabírat za půl roku, jelikož už víme, že co zabíralo před půlrokem, nezabírá dnes, řekl v listopadovém NetClubu spoluzakladatel a ředitel agentury H1.cz.

Doba čtení: 14 minut

SEOmaty, seo testery a analyzátory byly, jsou a budou zlo

Možná jste je potkali: analýzátory webových stránek, které vám řeknou, jak špatně na tom jste v SEO a doporučí řešení. Jenže to má obvykle háček.

Doba čtení: 7 minut

Seznam.cz se vypravil tam, kam se Google neodvážil

Změna podoby výsledků vyhledávání je logickým krokem vzhledem k tomu, jaké redesigny nyní Seznam.cz spouští: responsivní, zjednodušené a minimalistické. Co se mění z pohledu SEO?

Doba čtení: 6 minut

Můžete zažalovat SEO agenturu za špatné výsledky?

Zajímavá otázka, která by občas měla být položena i v Česku. V USA se objevila první větší žaloba na SEO agenturu.

Doba čtení: 2 minuty

Infografika: 10 kroků k SEO úspěchům aneb jak zvládnout vyhledávače a získat více návštěvníků

Desatera jsou oblíbeným tématem infografik, a nejinak je tomu u čerstvého přírůstku – téma je SEO, optimalizace pro vyhledávače

Doba čtení: do minuty

Sociální signály v SEO: Jak Seznam a Google indexují sociální sítě?

Dokáží vyhledávače zaindexovat i stránky, na které vedou odkazy výhradně ze sociálních sítí? SEO expert Pavel Ungr se pokusil zjistit to jednoduchým experimentem.

Doba čtení: 4 minuty

Aktualizace Google Penguin 2.0: co dělat, když vás zasáhne „tučňák“

Minulý týden Pavel Ungr z H1.cz ve svém textu popsal, jak aktualizace algoritmu Googlu mění SEO. Dnes se podíváme, jaké jsou nejčastější důvody zásahu Penguina proti webům.

Doba čtení: 5 minut

Aktualizace Google Penguin 2.0: boj se SEO spamery přitvrzuje

Webtržnické SEO už nefunguje a fungovat nebude. Tedy, alespoň na Google ne, píše SEO konzultant agentury H1.cz Pavel Ungr. Jak aktualizace algoritmu Googlu změní online marketing?

Doba čtení: 6 minut