Hlavní navigace

AdMonitoring hlásí dvě miliardy korun do Internetu

16. 1. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Internet za rok 2007 inkasoval dvě miliardy korun od domácích zadavatelů reklamy. Tuto informaci přináší aktuální výsledky projektu měření internetové reklamy AdMonitoring realizovaný pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Je započítán i celoroční výkon portálu Atlas. Právě vstupem posledního velkého hráče českého Internetu do měření byla ukončena první fáze provozu AdMonitoringu.

Internet za rok 2007 inkasoval dvě miliardy korun od domácích zadavatelů reklamy. Tuto informaci přináší aktuální výsledky projektu měření internetové reklamy AdMonitoring realizovaný pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Je započítán i celoroční výkon portálu Atlas. Právě vstupem posledního velkého hráče českého Internetu do měření byla ukončena první fáze provozu AdMonitoringu.

Z celkové částky dvou miliard korun za minulý rok připadá téměř polovina objemu na podzimní a předvánoční kampaně s maximem dosahujícím v listopadu – 264 milionů korun. Prvenství v objemu investovaných peněz dosáhla portálová jednička Seznam.cz (789 milionů korun) následovaná společností NetCentrum (434 milionů korun) a mediální skupinou MAFRA (312 milionů korun). (Tisková zpráva)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).