Hlavní navigace

Michal Popelář (Wunderman Interactive): komunikaci na sociálních sítích by měl ideálně dělat člověk, který má rád firmu a její produkty

7. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle Michala Popeláře se agentury u některých korporátních klientů stále setkávají s tím, že nevědí, co jsou sociální sítě zač. Některé firmy vstupují na sociální sítě, aniž by věděly, co od toho očekávají. Nemají předem vytyčený cíl, čeho by chtěly prostřednictvím sociálních sítí dosáhnout. Jdou tam, protože jsou tam ostatní nebo proto, že jim to řekl někdo z centrály. Samozřejmě, ale existují i firmy, které chápou, co sociální sítě nabízejí.

Podle Michala Popeláře se agentury u některých korporátních klientů stále setkávají s tím, že nevědí, co jsou sociální sítě zač. Některé firmy vstupují na sociální sítě, aniž by věděly, co od toho očekávají. Nemají předem vytyčený cíl, čeho by chtěly prostřednictvím sociálních sítí dosáhnout. Jdou tam, protože jsou tam ostatní nebo proto, že jim to řekl někdo z centrály. Samozřejmě, ale existují i firmy, které chápou, co sociální sítě nabízejí.

Firmy by podle Popeláře měly mít v okamžiku vstupu na sociální sítě jasný cíl a strategii, pomocí níž chtějí tohoto cíle dosáhnout. Stejně tak by měly mít představu, kdo a jakým způsobem bude za firmu na sociálních sítích komunikovat. Ideálně by to měl být člověk, který sociálním sítím rozumí a zároveň má rád firmu a její produkty.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).