Hlavní navigace

Twitter si stěžuje na Google, není v novém sociálním vyhledávání

10. 1. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Google doplňuje do vyhledávání další informace z Google+ a pro uživatele Google+ to určitě dobrá zpráva. Méně dobré je už to, že Google ve vyhledávání nezahrne totožným způsobem „sociální“ výsledky z Facebooku ani z Twitteru.  V původním sociálním vyhledávání Twitter byl, ale před několika měsíci Google přestal platit za přístup k datům (prostřednictvím „firehose“ API) a Twitter se z vyhledávání ztratil. S Facebookem to dopadlo podobně, nepodařilo se dohodnout na podmínkách získávání a…

 Google doplňuje do vyhledávání další informace z Google+ a pro uživatele Google+ to určitě dobrá zpráva. Méně dobré je už to, že Google ve vyhledávání nezahrne totožným způsobem „sociální“ výsledky z Facebooku ani z Twitteru. 

BRAND24

V původním sociálním vyhledávání Twitter byl, ale před několika měsíci Google přestal platit za přístup k datům (prostřednictvím „firehose“ API) a Twitter se z vyhledávání ztratil. S Facebookem to dopadlo podobně, nepodařilo se dohodnout na podmínkách získávání a uchovávání získaných informací (Facebook se místo s Google domluvil s Microsoftem a najdete ho ve vyhledávači Bing). A jakkoliv by Google mohl Twitter indexovat klasickým (webovým) způsobem, u Facebooku něco takového nepřipadá v úvahu – Facebook cokoliv takového zakazuje Podmínkami užívání. 

Na AllThingsD se objevila informace, že Twitter si už stěžuje, že Google poskytuje své sociální sítí prominentní postaveni (viz Twitter Complains About Google Giving Preference to Google+ Content). Podle Twitter budou uživatelé, vydavatelé, zpravodajské organice i uživatelé Twitteru trpět z důvodu nemožnosti rychlého nalezení tweetů ve výsledcích vyhledávání.

For years, people have relied on Google to deliver the most relevant results anytime they wanted to find something on the Internet.

Often, they want to know more about world events and breaking news. Twitter has emerged as a vital source of this real-time information, with more than 100 million users sending 250 million Tweets every day on virtually every topic. As we’ve seen time and time again, news breaks first on Twitter; as a result, Twitter accounts and Tweets are often the most relevant results.

We’re concerned that as a result of Google’s changes, finding this information will be much harder for everyone. We think that’s bad for people, publishers, news organizations and Twitter users.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).