Hlavní navigace

Úřady v USA nejsou proti tomu, aby Google koupil DoubleClick

21. 12. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Google se dočkal požehnání amerického antimonopolního úřadu k akvizici reklamního PPC systému DoubleClick. Federální obchodní komise se domnívá, že to nijak výrazně neomezí konkurenci na trhu. Proti byl jen jeden z pěti rozhodujících úředníků. Google ale ještě nemá úplně vyhráno. Co může akvizice a významné posílení pozice Googlu na poli PPC reklamy znamenat už měsíc analyzuje také Evropská komise. Na její závěry si ale Google musí počkat ještě tři měsíce. (Finanční noviny)

Google se dočkal požehnání amerického antimonopolního úřadu k akvizici reklamního PPC systému DoubleClick. Federální obchodní komise se domnívá, že to nijak výrazně neomezí konkurenci na trhu. Proti byl jen jeden z pěti rozhodujících úředníků. Google ale ještě nemá úplně vyhráno. Co může akvizice a významné posílení pozice Googlu na poli PPC reklamy znamenat už měsíc analyzuje také Evropská komise. Na její závěry si ale Google musí počkat ještě tři měsíce. (Finanční noviny)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).