Rohlík.cz dorazil do Brna, na podzim se chystá do dalších měst

Online supermarket se na vstup do jihomoravské metropole připravoval celé jaro. Nakonec to vyšlo až v létě. Dnes otevřel se stejnou nabídkou jako v hlavním městě.

Po necelém roce po ostrém rozjezdu otevřel Rohlík.cz v Brně. Stejně jako v Praze rozváží nákupy do devadesáti minut a třicet dní od první objednávky nabízí dopravu zdarma. Kromě zboží z Makra Rohlík už rozváží i zboží z farmářského řetězce Sklizeno, obchodu Pet Center či drogerie Teta.

Na jihu Moravy by rád vyhnal obrat do řádu desítek milionů korun a stovky objednávek denně. A to do konce letošního roku. V Praze už překročil hranici tisícovky objednávek denně a Tomáš Čupr chce uzavírat rok se 400milionovými tržbami. Během podzimu chce navíc expandovat do dalších velkých měst. 


Autor: Rohlik.cz

Pro expanzi získal Čupr během července významnou posilu, když do Rohlíku vstoupil logistická firma Hopi. Podle tiskové zprávy s novými partnery mělo přitéct řádově desítky milionů korun. 

Content

Získané prostředky využije Čupr na další rozvoj logistiky, která je pro celou nově vznikající scénu klíčová. E-commerce Holding, který stojí za konkurenčním online supermarketem Koloniál, má třeba pro své e-shopy připraveno už 24 tisíc metrů čtverečních skladů. 

Velkosklad v Rudné u Prahy byl navíc od začátku budován přímo pro specifika online prodeje potravin. „Koloniál je pro nás dlouhodobý projekt, u kterého nepočítáme s tím, že bude ziskový do několika měsíců. Reálně jsme do jeho vývoje investovali desítky milionů korun. Největší investice šly do ERP řešení od SAPu, které používáme hlavně na logistiku a finance. Pak to byla samozřejmě logistika, včetně aut a skladů,“ tvrdí šéf E-commerce Holdingu Jan Jírovec v rozhovoru pro Lupa.cz.

9 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 2. 8. 2015 19:16
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »