Desítky milionů korun na rozvoj. Alespoň to tvrdí tisková zpráva. Propojení s logistickou firmou je pro Rohlík.cz posílením především proti konkurenci v podobě Koloniálu, Tesca nebo Košík.cz.
„Příchod přátel z Hopi je dobrou zprávou, zejména díky jejich retailovému know-how, které jde napříč segmenty rychloobrátkového zboží,“ komentuje novinku spoluzakladatel Rohlíku Tomáš Čupr.
"Chceme být u toho už nyní, kdy se rozhoduje, jaký podíl na trhu který hráč získá, protože v budoucnost tohoto segmentu hodně věříme,” dodává šéf Hopi Petr Novák.
Rohlíku se na konci května povedlo poprvé překonat hranici tisícovky objednávek denně a podle Čupra se měsíční obrat pohybuje v řádu desítek milionů korun. A po Praze by na řadu mělo brzy přijít i Brno.
Získané prostředky využije Čupr na další rozvoj logistiky, která je pro celou nově vznikající scénu klíčová. E-commerce Holding, který stojí za konkurenčním online supermarketem Koloniál, má třeba pro své e-shopy připraveno už 24 tisíc metrů čtverečních skladů. Velkosklad v Rudné u Prahy byl navíc od začátku budován přímo pro specifika online prodeje potravin.