![Média - noviny - print - papír](https://i.iinfo.cz/images/332/media-noviny-print-papir-1.jpg)
Vydavatelství Czech News Center (CNC) oznámilo sadu personálních novinek. Od listopadu nastoupil na místo manažera placeného obsahu Jiří Libánský, od prosince se novým ředitelem marketingu stane Jan Samko a od začátku roku 2019 pak do firmy nastoupí také nový Chief Digital Officer Petr Fryš a na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce přijde Michal Heisig.
Michal Heisig do roku 2017 působil jako obchodní ředitel české internetové jedničky Seznam.cz, v posledním roce pak ve firmě Estheticon.com řídil obchodní tým, který se zaměřoval na prodej online reklamy klientům z oblasti plastické chirurgie.
Také Petr Fryš do roku 2017 pracoval v Seznamu, kde měl na starosti rozvoj videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.
Jan Samko prošel různými marketingovými pozicemi ve firmách Alza.cz a Seznam.cz a poslední tři roky působil jako marketingový ředitel a člen představenstva Datartu. Ve funkci nahradí Pavlínu Louženskou, která z CNC nedávno odešla.
Z CNC do Seznamu naopak nedávno přešel dosavadní šéf digitálu Matěj Hušek, který v Seznam.cz od listopadu obsadil nově vytvořenou pozici šéfa divize Homepage a obsahových služeb.
Czech News Center miliardářů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče vydává deníky Blesk, Aha!, E15 nebo Sport, časopis Reflex a weby Info.cz, Živě.cz či Auto.cz.