Hlavní navigace

Bývalý obchodní ředitel Seznamu Michal Heisig se stane šéfem online inzerce CNC

13. 11. 2018

Sdílet

Média - noviny - print - papír Autor: BrianAJackson / Depositphotos

Vydavatelství Czech News Center (CNC) oznámilo sadu personálních novinek. Od listopadu nastoupil na místo manažera placeného obsahu Jiří Libánský, od prosince se novým ředitelem marketingu stane Jan Samko a od začátku roku 2019 pak do firmy nastoupí také nový Chief Digital Officer Petr Fryš a na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce přijde Michal Heisig.

Michal Heisig do roku 2017 působil jako obchodní ředitel české internetové jedničky Seznam.cz, v posledním roce pak ve firmě Estheticon.com řídil obchodní tým, který se zaměřoval na prodej online reklamy klientům z oblasti plastické chirurgie.

Také Petr Fryš do roku 2017 pracoval v Seznamu, kde měl na starosti rozvoj videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

Jan Samko prošel různými marketingovými pozicemi ve firmách Alza.cz a Seznam.cz a poslední tři roky působil jako marketingový ředitel a člen představenstva Datartu. Ve funkci nahradí Pavlínu Louženskou, která z CNC nedávno odešla.

Z CNC do Seznamu naopak nedávno přešel dosavadní šéf digitálu Matěj Hušek, který v Seznam.cz od listopadu obsadil nově vytvořenou pozici šéfa divize Homepage a obsahových služeb.

Czech News Center miliardářů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče vydává deníky Blesk, Aha!, E15 nebo Sport, časopis Reflex a weby Info.cz, Živě.cz či Auto.cz.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).