Hlavní navigace

Bývalý obchodní ředitel Seznamu Michal Heisig se stane šéfem online inzerce CNC

Sdílet

David Slížek

Vydavatelství Czech News Center (CNC) oznámilo sadu personálních novinek. Od listopadu nastoupil na místo manažera placeného obsahu Jiří Libánský, od prosince se novým ředitelem marketingu stane Jan Samko a od začátku roku 2019 pak do firmy nastoupí také nový Chief Digital Officer Petr Fryš a na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce přijde Michal Heisig.

Michal Heisig do roku 2017 působil jako obchodní ředitel české internetové jedničky Seznam.cz, v posledním roce pak ve firmě Estheticon.com řídil obchodní tým, který se zaměřoval na prodej online reklamy klientům z oblasti plastické chirurgie.

Také Petr Fryš do roku 2017 pracoval v Seznamu, kde měl na starosti rozvoj videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

Jan Samko prošel různými marketingovými pozicemi ve firmách Alza.cz a Seznam.cz a poslední tři roky působil jako marketingový ředitel a člen představenstva Datartu. Ve funkci nahradí Pavlínu Louženskou, která z CNC nedávno odešla.

Z CNC do Seznamu naopak nedávno přešel dosavadní šéf digitálu Matěj Hušek, který v Seznam.cz od listopadu obsadil nově vytvořenou pozici šéfa divize Homepage a obsahových služeb.

Czech News Center miliardářů Daniela Křetínského a Patrika Tkáče vydává deníky Blesk, Aha!, E15 nebo Sport, časopis Reflex a weby Info.cz, Živě.cz či Auto.cz.