Hlavní navigace

CZC.cz dosáhl na tržby téměř čtyři miliardy korun, spadl ale do ztráty

12. 9. 2018

Sdílet

CZC.cz - homepage

E-shop s elektronikou CZC.cz ve finančním roce 2017, který trval 15 měsíců, dosáhl na obrat 3,968 miliardy korun. Obchod uvádí, že se podařilo udržet dvojciferné tempo růstu, ovšem porovnává se s finančními obdobími, které trvaly pouze tradičních 12 měsíců.

Dále firma, která spadá pod E-commerce Holding Petra Kellnera a Daniela Křetínského, říká, že by tempo mělo pokračovat i letos. V E-commerce Holdingu, který ovládá Rockaway, je několik dalších e-shopů, od čehož si již integrovaný CZC hodně slibuje.

„Synergie a sdílené know-how bude v příštích letech i pro CZC.cz motorem růstu. První rok byl ve znamení začínající konsolidace online trhu v režii Mall Group a integrace do skupiny. Do budoucna očekáváme od tohoto spojení akceleraci dalšího rozvoje dvojky na trhu se spotřební elektronikou,“ uvádí společnost ve výroční zprávě.

CZC každopádně také za dané období spadlo do ztráty 18 milionů korun a odpisy činily 21 milionů, na čemž se měla podepsat právě proběhlá integrace a změny.

„Patnáctiměsíční finanční rok se dvěma sezónami prvního čtvrtletí a náklady spojené s integrací přinesly CZC.cz také ztrátu. Tu se podle předběžných výsledků podařilo v dalším finančním období odstranit a přejít do provozního zisku,“ uvádí CZC.

Ve ztrátě byl v roce 2017 také Mall.cz. Ztrátu se meziročně podařilo snížit o 40 procent na 213,6 milionu korun při 15procentním růstu tržeb 7,2 miliardy korun.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 9. 2018 12:46

    Adamantium (neregistrovaný)

    Tento koncept s nacvakáním si čísla objednávky, zaplacení kartou a vyzvednutím je pro mne velmi pohodlný. Nemusím stát žádnou frontu, jen si chvíli počkám, než připraví zboží. Není to jen výmysl CZC, tento výdobytek mají i jince (alza, mall apod.). Číslo objednávky si nepamatuji, ale naštěstí mám u sebe mobil a tam v sms nebo v emailu to číslo dohledám.
    Také nevím, proč bych si měl platit a vyzvedávat náhodné zboží, které jsem si neobjednával a nepotřebuji ho, ale věřím, že určitě existují individua, která tato myšlenka přitahuje..
    S čím souhlasím jsou ty jejich body za dopravu, ale zase na druhou stranu, vyzvednutí na kterékoliv pobočce je zdarma, ne jako u mimozemšťana..

  • 13. 9. 2018 8:29

    lol (neregistrovaný)

    si predstavte ze kdyz budete sousedum vybirat schranku taky zjistite osobni udaje sposty lidi/firem co jim pisou....a jeste vice osobnich udaju zjistite kdyz budete vybirat popelnice FAKT! A to vse muzete ziskat ZADARMO aniz by jste si musel kupovat to co si nekdo NAHODNE uhodnuty objednal :D

  • 12. 9. 2018 21:30

    TIRO (neregistrovaný)

    Centrála neboli pobočka na Praze 11 připomíná "blkákov". A hlavě to nejdůležitější: pusto a prázdno. Zákazníci téměř nikde.

  • 13. 9. 2018 7:29

    fd (neregistrovaný)

    Kuprilkadu proto, ze tak zjistite, jak pani v czc dodrzuji GDPR a chrani i vase osobni udaje, protoze k tomu darecku dostanete fakturu s nacionaly a adresou dotycneho.

  • 12. 9. 2018 11:48

    fd (neregistrovaný)

    Kdy jsem tam byl naposledy (na centrale) dosel jsem k zaveru, ze to byl take posledni nakup vubec. Misto okenka pro reklamace jakysi "doplnkovy prodej", misto samofakturace nic, misto kasy bankomatozrout a vubec to cele ve me zbudilo neodbytny dojem "tuhle nahazej ty prachy a vypadni". Bonusem jsem stravil 15 minut s "informatorem" dohledavajim cisla objednavky, protoze to si vazne pamatovat nehodlam.

    Ovsem stale si muzete za nakup v hodnote 100 000Kc nechat jednou neco poslat "zdarma"... pricemz konkurence nabizi dopravu v cene uz pri nakupech v jednotkach tisic.

    BTW: Chcete si zahrat loterii? Staci proste nahodne mackat cisla objednavek, stejne je to rostouci cislo, takze se zcela jiste drive nebo pozdeji trefite. Az se vam bude libit cena, tak zaplatite a odnesete si darecek. Jen dotycny co si objednal bude asi mile prekvapen take.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Reportér Lupa.cz a E15. O technologiích píše také do zahraničních médií.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).