Hlavní navigace

Klesá zájem o Televizní noviny, výkladní skříň televize Nova

3. 7. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
3. 7. 2007

O obecném poklesu zájmu o televizi mezi českými diváky se toho napsalo už mnoho. O tom, že o diváky přichází i Televizní noviny, nejsledovanější zpravodajská relace v zemi a „výkladní skříň“ televize Nova, se ale dosud příliš nemluvilo. Přitom právě Televizní noviny zažívají příchodem letních prázdnin nebývalý propad sledovanosti.

BRAND24

Pořad, který svého času v průměru sledovaly tři miliony diváků, nyní zápasí o dvoumilionovou hranici. Například v pátek 29. června sledovalo hlavní večerní zprávy na Nově pouze 1,715 milionu dospělých diváků. O den později to bylo 1,807 milionu. Právě pátky a soboty jsou pro Televizní noviny vůbec nejhorší dny. Předminulou sobotu tak TN vidělo 1,771 milionu diváků starších patnácti let.

Televizním novinám nesvědčí ani změna vysílacího času ve dnech, kdy Nova přenáší závody Formule 1. V neděli 17. června tak hlavní zpravodajskou relaci Novy v dřívějším čase sledoval pouhý milion diváků. Den předtím v řádném vysílacím čase od půl osmé večer do bylo 1,708 milionu dospělých diváků. Na sledovanosti se výrazně odráží také počasí. Je-li pěkně, počet diváků Televizních novin klesá až k půldruhému milionu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).